Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Holm bank blanco

Hej

Gjorde en ansökan på Holm Bank och de erbjöd blancolån på 60tkr med direktutbetalning. Hade kreditkortet innan och funkade bra.
Än har det inte kommit någon notis om förfrågan, hur är det med bisnode/creditsafe/uc förfrågan här?
Blancolånet, syns detta på uc?

Letade i befintliga Holm bank tråden men hittade ingenting om detta.

tack!

De använder sig av Bisnode / Creditsafe, antingen eller alternativt båda. Man vet aldrig vilken upplysning de tar.
Lånet rapporteras inte till UC.

Tack! Lånet har bättre ränta en mitt kreditkort jag tänkte lösa. Så känns ändå som ett bra alternativ. Får se vilken upplysning som dimper ner.
De använder sig av Bisnode / Creditsafe, antingen eller alternativt båda. Man vet aldrig vilken upplysning de tar.
Lånet rapporteras inte till UC.

Hej

Gjorde en ansökan på Holm Bank och de erbjöd blancolån på 60tkr med direktutbetalning. Hade kreditkortet innan och funkade bra.
Än har det inte kommit någon notis om förfrågan, hur är det med bisnode/creditsafe/uc förfrågan här?
Blancolånet, syns detta på uc?

Letade i befintliga Holm bank tråden men hittade ingenting om detta.

tack!
Har Holm även ett blancolån nu??

Det är samma som tidigare. När man ändå diskuterar det i den här tråden har jag en fråga. Nån som fått 150000? Har 100000, fick ju offerten som man kan få. Såg att folk fått avslag efter samtalet, men finns det nån som fått det?

Jag har också 100.000

Detta är dock lite felaktig information, detta är inget nytt blancolån utan det är exakt samma produkt som dom har tidigare dessutom avhandlas allt detta i den befintliga tråden att det tas creditsafe respektive Bisnode och att UC inte används.

Ansökte om höjd, fick avslag jag med. Har ju 100, tro de lagt gränsen där, men förstår inte varför de måste ringa upp isåfall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp