Har här om dagen börjat öppna upp mig för min man om mina skulder. Men hemskt, mår så dåligt och skämms så fruktansvärt. Har 700 000 i skulder och han tror nu de är hos inkasso (hemskt nog) men det har gått till kronofogden. Har även ett större lån på närmare 700 000. Det har jag inte vågat berätta om. Men hur fan gör jag? Han tänker att vi ska boka möte på banken. Försöka låna upp på huset. Men det kommer dom ju aldrig gå med på känner jag. Vill bara dö.