Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur betalar jag av 190 000 kr hos Kronofogden – tips och erfarenheter?

Nope, inte en krona. Jag fick delgivning i Augusti 2025. Skrev inte på för jag tänkte förhala de tills jag kunde betala.. dumt, men hade panik. 17 Januari 2026knackade en delgivningsman på hemma med alla KF skulder. Helt plötsligt förra månaden drog Credifi tillbaka den och skrev sådär nu ?
Sjukt märkligt att dom gjorde så. Spännande och se vad som sker med mina lån nu.

Uppdatering!
Jag betalade in kapitalbeloppet & nu är allt avskrivet med Credifi!
Jag har ca 34000:- kvar hos Kronofogden, en anhörig gick in och betalade en del när jag la alla kort på bordet, 150K.
Nu ska jag bara bli av med dem där 34000:-. Fått löneutmätning på 18000:- i månaden, första månaden avklarad, men ska försöka få ner den med iallafall 20K på att sälja av grejer hemma nu. Har en del i mina gömmor. Sen ska jag iväg på ett helg jobb snart som ger 10K extra, så dem ska direkt in på KF. Håller alla tummar och tår att allt går vägen..

Heja dig!!! Ge inte upp, du kommer fixa detta! Pengar är bara pengar och friheten är ditt mål!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp