Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur fungerar Lendo?

Om man ansöker om ett belopp kan man få erbjudande om lånebelopp som är både lägre och högre? Man ansöker alltså och får ev. låneerbjudanden ? Sker det via telefon eller på datorn? Vilka av Lendos långivare brukar vara "lättast" att få lån hos?

Samt kan man överhuvudtaget få lån där med kreditvärdighet Mindre bra?

Jag fick ett lån via dem och med misskött kredit visserligen går den snart ut men ändå alltså ingen vanlig betalninganmärkning utan denna är i två år
Såg att lendo tar ju en uc men det märkliga var att de bankerna såg var olika scoring på riskprognocen vad jag kunde se alltså procenten för hur stor risken är att man inte kan betala dessa såg jag bara alltså bara en uc Mycket smidig kontakt och allt via datorn
Har också mindre bra i kreditvärdighet men fick ett lån, visserligen på mindre än önskat och hög ränta men måste man så måste man

Var det olika riskprognoser? Vilken bank beviljade och hur mycket beviljades du?

Ja det var olika riskprognoser fick av big bank summan är väl rätt ointressant men fick mindre än jag sökte men blev hjälpt iallafall

Summan är absolut ointressant, men intressant är vad Du menar med att Du fick OLIKA riskprognoser när UC:n kom från samma ställe... Kan Du förtydliga detta lite?!?!

Ja lendo hade den lägsta och sedan de banker som dom skicka till kom det en s.k uc3 och där stog riskprognoser, skifta med ca8% varför vet ej jag men dessa syns ej utan bara den från lendo syns på min uc
Detta ser jag inne på kivra om du har det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp