Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan jag bli skuldfri snabbare med utmätning.

Om inkassobolagen får pengar från din utmätning kommer de att vara mycket ovilliga att samarbeta.
Det är först när de inte har fått pengar på några år som de börjar mjukna och går med på frysta räntor och ackordsuppgörelser.

Gäller detta även om dom får några få hundralappar i månaden?

Toppen, tack!
Brukar dem inte utmäta när dem ser att man har fler jobb? Då kör jag på det, börjar jobba extra så snart utnämningen är igång. Så smart kf begär utmätning från den arbetsplatsen så säger jag upp mig och börjar jobba på ett annat.
Några tusenlappar per månad kan man ju dra ihop och bara 2000kr extra per månad är ju faktiskt 24.000kr mer per år som jag kan betala av annat med. Då bör det ju gå mycket snabbare.

Vet inte riktigt hur räntan kommer skjuta iväg på allt när det ligger där och skvalpar, men jag kan utan tveka släcka minst 10 av skulderna genom att bara ta 2-4 xtra pass per månad.
Det borde ju göra en stor skillnad ändå tänker jag. Är inte det 600kr per ärende per år man betalar bara för att man har ett ärende hos kf?
Ny grundavgift om 600 påförs varje enskilt mål en gång om året, gör egna riktade betalningar som betar av de små skulderna.

Ny grundavgift om 600 påförs varje enskilt mål en gång om året, gör egna riktade betalningar som betar av de små skulderna.
Tack, det ska jag absolut göra. Jag kör snöbollsmetoden med skulderna och så betalar jag av en och en i taget tills dem två största är kvar. Bör kunna släcka ca 10 skulder kommande år med lite extra disciplin. Herregud det är ju 6000 bara i grundavgift för dem 10. Helt galet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp