Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan jag förbättra mitt UC-score?

Finns mängder med aktörer som lånar ut 30.000-50.000 utan att du belastar din UC. Använd dessa pengar till att betala av dina synliga krediter som är "maxade" för att sedan när du har "färre" förfrågningar ta ett samlingslån där du bakar in allting.

Finns mängder med aktörer som lånar ut 30.000-50.000 utan att du belastar din UC. Använd dessa pengar till att betala av dina synliga krediter som är "maxade" för att sedan när du har "färre" förfrågningar ta ett samlingslån där du bakar in allting.

Ja, jag läser på om olika aktörer på detta forum! Har dock en del av de redan, men ska läsa på mer :)

Har nästan samma situation som trådskaparens , kan man hamna på vettig uc score om man väntar ut alla ff men har haft 90 + procent uttnyttjade krediter senaste 12 månaderna , för det sparar ju uc när alla ff är borta , svårt ochså att kunna amortera ner korten då man alltid behöver pengarna efter räntan

Aha ok! Inga anmärkningar eller historiskt skuldsaldo. Inget hos inkasso heller. Inget "otalt" med Collector heller.... Ska satsa stenhårt på att minska mina synliga krediter, tror att det kan vara nyckeln för mig.Och inga UC:s såklart!
Kan vara antalet ff.
Betalkoll ser tidigare ff även fast denna ff/upplysning är osynlig (för mig iaf)
Lån och krediter ska inte synas dock.

Nu har jag betalt in 3000 på ett av kreditkorten så det inte är maxat och en tusing på en Resurskrediten så det inte är maxat heller. Några UC-ff har försvunnit och har inte tagit nya UC. Får se vad det gör mitt betyg som är fast på 33,8%..är det den 15:e UC uppdateras?

Nu har jag betalt in 3000 på ett av kreditkorten så det inte är maxat och en tusing på en Resurskrediten så det inte är maxat heller. Några UC-ff har försvunnit och har inte tagit nya UC. Får se vad det gör mitt betyg som är fast på 33,8%..är det den 15:e UC uppdateras?
Mellan 14-20:e varje månad brukar det uppdateras. Om man har betalat in lån/kredit in innan sista helgfria dag föregående månad, alltså 28:e December för att det ska ha hunnit rapporteras in till 14-20:e Januari

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp