- Blev medlem
- 27 December 2025
- Meddelanden
- 16
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Hej! Jag har en månadsfaktura och lite andra delbetalningar som ska betalas om några dagar, någon som vet hur länge man kan vänta med betalnimg innan det hamnar hos deras inkasso? Blir lättare för mig att betala nästa månad men kan man vänta i typ 30 dsgar utan att något händer?