Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur lång tid tog det för er tills ni fick löneutmätning?

Hej!
Hur lång tid tog det för er från att ni släppte allt tills att ni fick löneutmätning?

Om man lägger undan pengar under tiden till löneutmätning. Brukar KF reagera och fråga var pengarna är? Tex om man släppt allt och för över en summa varje månad till tex närstående

Har ni någon erfarenhet på bank eller sms lån som gått snabbt vidare till KF? tid?

Jag släppte allt i månadsskiftet januari/februari. I slutet av april började ärenden komma till Kronofogden.
I slutet maj så beslutades det om första skulden men har ännu inte fått löneutmätning utan bara fler och fler skulder som kommer in och beslutas om.
Har fortfarande 4-5st lån/krediter som inte skickats till kronofogden ännu men de flesta är där.

Jag släppte allt i månadsskiftet januari/februari. I slutet av april började ärenden komma till Kronofogden.
I slutet maj så beslutades det om första skulden men har ännu inte fått löneutmätning utan bara fler och fler skulder som kommer in och beslutas om.
Har fortfarande 4-5st lån/krediter som inte skickats till kronofogden ännu men de flesta är där.
Tack för ditt svar! Trodde kronofogden var snabbare än så med att börja göra löneutmätning osv. Men jag kan förvänta mig att det tar ca 4-5 månader tills det drar igång alltså...Har själv säkert 10-12 olika lån/snabblån/blanco osv dvs totalt.

Har du känslan av att dem går igenom alla som hamnar där först istället för att gå på första ärendet och sen dra på lön osv?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp