Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mycket kan jag ta i lån med optimala förutsättningar?

Varför skulle det vara enklare att köra ICA än att ta det via Lendo?
Kan inte alls förstå det?

Sedan undrar jag om man har ca 1.5 miljoner i blancolån, vad i hela friden betalar man då i total månadskostnad för dessa lån, 15.000?

Ca 10 i amortering 6500 eller liknande i ränta, räknat på 5% och 12 år
Billigt för att få behålla nyckelbenen.

Vad skulle fördelen för honom vara att köra ICA direkt och inte Lendo?

Varför skulle det vara enklare att köra ICA än att ta det via Lendo?
Kan inte alls förstå det?

Sedan undrar jag om man har ca 1.5 miljoner i blancolån, vad i hela friden betalar man då i total månadskostnad för dessa lån, 15.000?
Om han drar in över 100' i månaden och inte har några lån betyder det att han kommer kunna få väldigt bra villkor, åtminstone så länge som hans UC är ren. Ner mot 3% kan jag säkert tänka mig. Det är det första. Lendo jämför räntor från några "riktiga" banker och sedan från ett större antal lånegivare som riktar sig till folk som har lite sämre kreditvärdighet än 0,1% på UC om man säger så.

Det andra är att han behöver 4-5 lån på över 300' styck. Vad ska han göra om han använder Lendo en gång och får ett lån? Söka hos Lendo igen? Och igen? Och igen?

Bättre då att gå direkt på långivarna som kommer ge honom bäst villkor.

Det kan gå om du söker 350 -500 000 kr på Lendo, Freedom Finance och något annat liknande bolag.

Jag tror inte UC updateras direkt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp