• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Hur ser mina chanser ut?

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 757
Poäng
9 787
Den hon kan visa att hon har om någon frågor

Kanske går nu också men hade nog gått fint att få ner ränran6hos sevenday med ett telefonsamtal
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Johanghost

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
21 Maj 2020
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Tänkte bara att kolla och se om det är någon idé att söka på 70 tusen för att samla alla krediter ?
mina förutsättningar är inkomst 384 tusen 6 FF på kort tid tyvärr,blev lite lurad 4,2% på uc
senaste FF var i måndags då jag tänkte höja mitt remember lån men fick avslag vilket var lite roligt eftersom månaden innan blev jag godkänd på på att höja till 400 tusen men tog det inte dum som jag var eftersom jag var lite kaxig och skulle lösa det själv men det gick inte så bra.
Men till det konstiga hon på remember sa att ja skulle söka nu på måndag som kommer igen, eftersom jag gjorde en där jag vart beviljad 400 men tackade nej via advisa i slutet på juni.
och sen gick jag på det som zensum sa när de ringde mig, men då gjorde jag en ansökan med min fru med som visade vara helt onödigt fick inga erbjudande alls.
Och i måndags testade jag att höja som sagt och fick nej, men då sa de på remember att det berodde på ansökan innan hade jag medsökande på och ansökan nu var jag själv.
så hon förkläde att första jag gjorde vi advisa var jag ensam på och fick beviljat men tackade nej den andra gjorde jag via zensum som lovade gröna skogar så då tog jag med min fru och då fick jag inga erbjudanden. Sen gjorde jag en på remember i måndags och fick avslag dom säger tt jag ska göra en nu ansökan nu på måndag som kommer eftersom den ansökan jag gjorde med min fru förstörde allt och gör jag en ny nu på måndag så kan de titta bättre på den men då gör de en UC då är det väll bättre att söka via Lendo på 70 eller?? jag fattar inget
på Remeber sa de att 6-7 ff inte gjorde nått men vill ju inte slösa en på måndag hos dom när det känns säkrare att slösa en på Lendo och kanske få napp, eller ska man bara vänta det försvinner en ff i sep och en i okt

Uc 6 FF 4.2
Krediter sammanlagt 89000 men 52000 utnyttjat
Blanco 296 på Sevenday 6.5 % ränta
Remeber 326 ränta 8%
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp