Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur skulle ni göra?

Har en del avbet planer på inkasso som jag bollar med. Funderar dock på om man ska beta av dem en efter en istället tex.
Jag betalar 2000 till 5 olika inkasso som exempel.
Istället lägger jag av dem en efter en och blir av med en i månaden. Nackdelen är väl att alla kommer till inkasso. Jag tänkte försöka deala tex att jag betalar allt om ni kan vänta till nästa månad.
Borde gå att bli av med aviavgifter och rent psykologiskt se skulderna minska. Vad tror ni?

Kruxet är väl att någon får vänta på allt i flera månader om du tar en i taget?

Sitsen jag sitter i nu är att jag orkar inte mer. Hela min lön går till avbetalningar och jag har svårt att klara mig. Sen är det den psykiska pressen. Jag vet att detta är mitt fel men jag mår superdåligt. Dessutom är jag på väg att få en högre tjänst på jobbet och då skulle jag klara mig bättre varje månad men frågan är om jag inte kan tacka goodbye till den tjänsten om jag släpper allt till kfm och får löneutmätning. Att samla alla lån är bara att glömma pga många UC. Börjar tvivla på att det ens finns en lösning.

Är precis i samma sits och just nu är allt nattsvart. Dessutom bråkar inkassobolagen så att jag behöver strida med alla kraft mot de... Jag hoppas det löser sig för dig och ledsen att jag inte kan hjälpa dig på något sätt.

Det beror så klart på vad det är för tjänst och hur stort företaget är, men min närmsta chef skulle inte ha en aning om ifall min lön utmättes - det hade stannat hos HR.

Vi är i liknande situation, men håller oss flytande just för att jag fick ett nytt mer välbetalt jobb. Planen är nu att vänta ut förfrågningarna och sedan söka samlingslån.. Så om du kan hålla dig ovanför vattenytan tills det är klart med ny tjänst så har du ju nya valmöjligheter då; antingen släppa till kfm, eller vänta ut förfrågningarna och hoppas på samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp