V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 207
Årets medlem
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
- Meddelanden
- 3 494
- Mottagna reaktioner
- 1 747
- Poäng
- 1 207
uppe i 1.6 miljoner idag.
Nej man är inte en sämre människa för att man har skulder.
Ja det suger att ha skulder och ibland mår man dåligt.
Nu har jag sett din andra tråd och såg att du satt sprätt på 65.000 som du fick i återbäring. Framgår inte på vad, eller vad du gjort för att bli skuldsatt men jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga och fortsätter betala in på din sanering.
Nej man är inte en sämre människa för att man har skulder.
Ja det suger att ha skulder och ibland mår man dåligt.
Nu har jag sett din andra tråd och såg att du satt sprätt på 65.000 som du fick i återbäring. Framgår inte på vad, eller vad du gjort för att bli skuldsatt men jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga och fortsätter betala in på din sanering.
- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 75
- Poäng
- 227
Hundra miljoner.... huajajJag har inga. Men det varierar mellan några hundra kr och några hundra miljoner typ
Senast ändrad:
- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 75
- Poäng
- 227
Har du lyckats hålla dig undan kronofogden?Det är väl ett par miljoner i runda slängar.
- Meddelanden
- 1 487
- Mottagna reaktioner
- 778
- Poäng
- 677
Nepp, jag förekommer i deras kundregister.Har du lyckats hålla dig undan kronofogden?
- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 75
- Poäng
- 227
Du kanske har stor Inkomst så du kan ta dig ur i framtiden?Nepp, jag förekommer i deras kundregister.
- Meddelanden
- 1 487
- Mottagna reaktioner
- 778
- Poäng
- 677
Nepp, inte utan skuldsanering.Du kanske har stor Inkomst så du kan ta dig ur i framtiden?
- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 75
- Poäng
- 227
Lycka tillNepp, inte utan skuldsanering.
- Meddelanden
- 22
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 46
154 000 kr… bara att se framåt och inte bakåtJag är så ledsen att jag hamnat i denna sits. Är man en sämre människa för man har skulder? Har man ens ngt människovärde? Hur stora skulder har ni?
- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 75
- Poäng
- 227
Jo så är de. Se framåt. 154 000 var en överkomlig summa ändå154 000 kr… bara att se framåt och inte bakåt
- Meddelanden
- 250
- Mottagna reaktioner
- 217
- Poäng
- 407
När allt hamna hos Kronofogden Oktober 2023 låg de på 932 500 kr , idag är har de växt till 1 145 500 , Löneutmätning på 10785 när jag jobbar ( just nu pappaledig så enligt nya beräkning kan dem dra max 6500 men dem får inte ens så mkt just nu) så växer ännu mer under dessa månader
Skickat ansökan om sanering å fick avslag I Mars så ba skicka in nytt å se va som sker
Har god tro på framtiden trots va man orsakat
Skickat ansökan om sanering å fick avslag I Mars så ba skicka in nytt å se va som sker
Har god tro på framtiden trots va man orsakat
- Meddelanden
- 22
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 46
Jadå men de aldrig roligt med skulder oavsett summa, speciellt inte när man har har en pågående löneutmätning. Försöker dra av skulderna från KF för att kunna betala betala direkt till inkasso bolagen istället, vill köpa en bil så småningom så vill inte bli stoppad av pliten och få bilen utmättJo så är de. Se framåt. 154 000 var en överkomlig summa ändå
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.