Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur ?

Till mej sa handläggaren att om jag får en varaktig lönehöjning på 4000-5000 kr på nettolön så ska jag begära omprövning.

Till mej sa handläggaren att om jag får en varaktig lönehöjning på 4000-5000 kr på nettolön så ska jag begära omprövning.
Det har jag redan förstått men min fråga är om beviljat i ledande alt skuldsanering kan hävas vid ökad inkomst på ca 5000 kr ?

Det har jag redan förstått men min fråga är om beviljat i ledande alt skuldsanering kan hävas vid ökad inkomst på ca 5000 kr ?

Det är nog inte så många som varit i just den situationen & därför ej heller vet säkert vad som kan ske, men jag tror som sagt, inte att den kommer hävas, men att beloppen för hur mycket de olika lånegivarna får tillbaks istället justeras upp. Dom får alltså ett högre belopp tillbaks.
Sen är det väll så klart så att några bolag kan ha invändningar om dom i sina kalkyler anser att du skulle kunna slutreglera deras skulder fullt ut genom utmätning på låt sig 9 år mot att dom kanske ”bara” får tillbaks som ex 65% genom en sanering som varar i 5 år.

Kanske @Lasseman har något att tillägga här ... :)

Häva borde inte bli aktuellt. Ny plan bara.

Så skönt!
Osäker på om jag får Skusan men vill ju såklart behålla den om jag får det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp