• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

I skiten

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kråkan87

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Har
Spelpaus? Vet känslan men tro mig det lättar efter ett tag. Men du måste spärra dej överallt. Enda utvägen


Har spärrat mig på spelpaus i januari redan:/ nu även hos mobilebet. Var de enda bolaget som släppte in mig men nu är även det spärrat.
 

Landa

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
368
Mottagna reaktioner
123
Poäng
307
Har



Har spärrat mig på spelpaus i januari redan:/ nu även hos mobilebet. Var de enda bolaget som släppte in mig men nu är även det spärrat.
Då ska du kräva pengar tillbaka. Skriv ett mail. Jag fick tillbaka på det sättet
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Testade förra veckan starta konto på flera random sidor, dock https://www.playojo.com/se/ låt mig skapa konto.

Så dom bryter mot lagen, testade inte sätta in pengar dock deras stopp kanske är där.

Och antar dom hae svensk licens då dom har loggan på hemsidan.

Var enda sidan som lät mig skapa av typ 10 sidor jag kanske prova.

Anmäl alla dessa till spelinspektionen.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Nu är jag spärrad från mobilebet också... Känns som en jävla lättnad... Men snart kommer irritationen... Ångesten att inte kunna ha möjlighet att kanske fixa snabba pengar... Men nu ligger skulderna kvar.. Över 730k...163700kr i snabblån... Årsink 395000...kul...får inte ens bort snabblånen med ett samlingslån... Uc på 20.8...hur fan ska vi klara oss.... VAFAN har jag ställt till med!?

Har du något du kan sälja?
Tyvärr får du nog lida för det... jag och mannen har 300 000 i smålån, det kan alltid bli värre. <3 försök sälja något och/eller fokusera på att hålla en utan anmärkning och släppa den andre och be för skuldsanering om det inte går. Jag testade att gå back 50 000 i månaden på 2 vuxna i ett halvår och lyckades ta alla räkningar och det resulterar mest i fler lån och tommare lådor. Skriv ner alla lån och allt du kan göra. Jag har också spelat igen trots spelpaus men när man har inkasso och sånt och prioriterar spel är man för farlig för sig själv och du måste vända blad. Spelet vann, game over.
Men du kommer ge igen! Lycka till, vet hur svårt och tråkigt det är att bara inse att man inte vinner längre.
 

Kråkan87

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Ja nu fick jag betalkoll 10k så kunnat lösa viaconto osv iaf, som tur är har jag ändå relativt bra lön och kan fokusera nu på att betala bort skulder istället för att spela bort stora delar av lönen... Måste sluta söka lån också... Funderat på å spärra min uc så jag inte kan söka nå...
 

Kråkan87

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
När man sätter sig och går igenom kontoutdrag för juni 1-27e (sista gången jag spelade) och räknar ihop och gångar med 12 mån....
 

Bilagor

  • Screenshot_20190630_173640_com.android.calculator2.jpg
    Screenshot_20190630_173640_com.android.calculator2.jpg
    137.4 KB · Visningar: 43
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp