Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ica banken vill ha lönespecifikationer och andra dokument

Hej sökte ett lån på 30000kr hos ica banken för 2 dagar sen ringde dom idag för att höra hur långt tid det tar innan dom skickar ut pengarna. Hon på kundservice säger att dom har skickat hem ett med en blankett där jag ska komplettera med dom senaste lönepecifikation och andra dokument. Är det någon som vet vad dom andra dokumenten är för något? Jag vet att det är normalt att långivare brukar fråga efter lönespecifikationer men vad mer brukar dom begära?

Hej sökte ett lån på 30000kr hos ica banken för 2 dagar sen ringde dom idag för att höra hur långt tid det tar innan dom skickar ut pengarna. Hon på kundservice säger att dom har skickat hem ett med en blankett där jag ska komplettera med dom senaste lönepecifikation och andra dokument. Är det någon som vet vad dom andra dokumenten är för något? Jag vet att det är normalt att långivare brukar fråga efter lönespecifikationer men vad mer brukar dom begära?
Kan begära konto utdrag eller anställnings bevis med kanske, vet inte om just Ica gör det men finns dem som vill se sånt med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp