- Meddelanden
- 2 796
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Inga pekpinnar men när det ställs frågor om det går att använda kortet i syfte att spela så börjar iaf mina varningsklockor att ringa. Hoppas du har koll på ditt spelande - sagt i all välmening 

- Meddelanden
- 49
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 32
Jag har absolut inget spelberoende jag spelar på hästar några gånger per år.Inga pekpinnar men när det ställs frågor om det går att använda kortet i syfte att spela så börjar iaf mina varningsklockor att ringa. Hoppas du har koll på ditt spelande - sagt i all välmening![]()
Men du hade inget att komma med i själva frågan i tråden?
- Meddelanden
- 2 796
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Fint
Det är ett vanligt kreditkort så ja, du kan ta ut pengar (med uttagsavgift) och betala med det i princip överallt, inklusive på nätet. Vad gäller betalning på ATG och överföring av pengar låter jag det dock vara osagt. Google is your friend 
Det är ett vanligt kreditkort så ja, du kan ta ut pengar (med uttagsavgift) och betala med det i princip överallt, inklusive på nätet. Vad gäller betalning på ATG och överföring av pengar låter jag det dock vara osagt. Google is your friend 
- Meddelanden
- 49
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 32
Ta ut pengar på krediten kunde man tydligen inte göra.FintDet är ett vanligt kreditkort så ja, du kan ta ut pengar (med uttagsavgift) och betala med det i princip överallt, inklusive på nätet. Vad gäller betalning på ATG och överföring av pengar låter jag det dock vara osagt. Google is your friend
![]()
- Meddelanden
- 473
- Mottagna reaktioner
- 183
- Poäng
- 367
Jag kan ta ut pengar på mitt kreditkort hos ICATa ut pengar på krediten kunde man tydligen inte göra.
- Meddelanden
- 640
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Vet att kreditkort kort slutade funka på svenska spel för några år sedan . Atg brukar oftast hålla sig nära vad svenska spel gör
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.