Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Icakort med sambo

vi skulle ansöka om icakort ihop med bådas personnummer.

Skulle enbart ha till icaköp. Är det min UC som spökar, dom verkar inte ta UC heller. Himla pinsamt isåfall när vi ska ringa imorgon.

Någon som vet?

Skulle enbart ha till icaköp. Är det min UC som spökar, dom verkar inte ta UC heller. Himla pinsamt isåfall när vi ska ringa imorgon.

Någon som vet?

Hur menar du? Ni skulle ansöka? Ansökte ni eller inte? Varför spökar UC?

Men vid ICA:kort så tas det UC. Inte på det vanliga röda men deras kort.

Är vanliga röda som jag menar:

Vill du kunna betala med kortet också?
kort-betalfunktion-130x93.jpg

För dig som vill kunna betala med ditt ICA-kort, samtidigt som du samlar bonuspoäng och får fina förmåner och rabatter. Perfekt för dig som vill hålla koll på dina matinköp eller dela matkonto med någon annan.

Men jag förstår inte ditt inlägg. Du skriver :

Skulle enbart ha till icaköp. Är det min UC som spökar, dom verkar inte ta UC heller

Jag förstår inte riktigt din mening, vad menar du med att din UC skulle spöka? Varför skulle den göra det om ni inte ens har ansökt?

Men det silvriga bakom tar dom UC på - Det röda gör dom inte. Så var det för typ 10 månader sedan när jag meckade med det.

Var texten angående icakortet!
Dom verkande raven kreditupplysning tyvärr.

Konstigt att min ekonomi spökade. Man får ringa dom. Men vill inte göra det med min sambo, lite pinsamt. Vad ska man säga till henne?

Har för mig de är ganska kinkiga om det så bara gäller det rosa. Jag kunde inte skaffa det när jag var utan betalningsanmärkningar iaf. Fast det kan såklart vara att jag rör ihop det med deras studenterbjudande som var för några år sedan när jag pluggade och att det ej fungerade då.

Har 2 lån på 140 o 135 k. 9 förfrågningar, UC 3,2.

Okej nu är jag med.
Så du och din sambo ansökte om ett ICA-kort som det inte togs en UC på men ni fick ändå avslag.

Det låter oerhört märkligt att neka det på ovan premisserna som du skrev, hade jag varit du hade jag ringt ICA.
Kan det vara på grund av henne ni fick avslag? Hon kanske har anmärkning du inte vet om?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp