Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ikano Bank - Skuldebrev samt fullmakt

Hej!

Sökte ett lån via lendo på 90.000 kronor där 60.000 kronor skulle in i ett annat lån. Fick ett erbjudande av Ikano bank som jag accepterade och fick hemskickat papper där jag skulle skriva på skuldebrev samt en fullmakt där jag scannade in mitt ID samt angav lånenummer på det lån jag ville sätta in pengar på. Fanns ingenting annat kompletterande som begärdes. Det var i onsdags som jag skickade in papperen.

Tror ni detta är klart eller kommer de dra ut processen än mer? Någon som har erfarenhet av Ikano Bank. Har inte haft någon kontakt med dem, utan enbart lendo.

Samma fråga och fundering här, ser du ditt lån om du loggar in på deras hemsida?

Ja jag ser ett lån upplagt med id och räntesats. Ser ett ursprungligt lånebelopp på det beloppet jag sökte det står att min nästa förfallodag är i slutet av augusti och vad det kommer kosta. Men lånebeloppet är fortfarande på 0 kr. Mina papper borde kommit in igår eller idag.

Ringde dem, de ska tydligen sätta in pengar idag eller på måndag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp