Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ingen ljus i framtiden

Hej !
Jag vet att ni är så positiva här och försöker hjälpa varandra. Ni som har löneutmätningar har ni kunnat leva fribeloppet varje månad? Kan ni lägga undan pengar varje månad ? Jag ser inte ljus i mitt liv som går framåt . Jag har skulder 700 000 kr och förmodligen kommer jag får betala hela mitt liv . Jag vill skaffa barn men tyvärr hindrat mot grund av mina skulder .

Hej !
Jag vet att ni är så positiva här och försöker hjälpa varandra. Ni som har löneutmätningar har ni kunnat leva fribeloppet varje månad? Kan ni lägga undan pengar varje månad ? Jag ser inte ljus i mitt liv som går framåt . Jag har skulder 700 000 kr och förmodligen kommer jag får betala hela mitt liv . Jag vill skaffa barn men tyvärr hindrat mot grund av mina skulder .
Du är inte dina skulder glöm inte det. Jag förstår att det känns tungt men att du ska betala hela livet tror jag inte då jag uppfattar det som att du är ung.

Du är inte dina skulder glöm inte det. Jag förstår att det känns tungt men att du ska betala hela livet tror jag inte då jag uppfattar det som att du är ung.
Inte så ung . Jag är 30 men känns tungt att man inte kan betala av skulden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp