Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkasso avbetalning

Hej jag undrar om någon vet om man kan få en betalningsfri månad på Gothia inkasso eller Partner inkasso ? Om man kontaktar dom att man har de lite svårt just den månaden går det tror ni? Om man tidigare alltid skött betalning i tid enligt avbetalningsplanen?

Hej jag undrar om någon vet om man kan få en betalningsfri månad på Gothia inkasso eller Partner inkasso ? Om man kontaktar dom att man har de lite svårt just den månaden går det tror ni? Om man tidigare alltid skött betalning i tid enligt avbetalningsplanen?
Hos Gothia har jag fått ungefär en gång per år. Sist när jag ringde i mars för att jag inte kunde betala så vad de själva som sa att jag kunde få en betalningsfri månad.

Partner inkasso vet jag inte om de beviljar, men jag ringde till dem och frågade om de kunde sänka beloppet så jag fick halverad fr 600 till 300 kr. De är lite svåra att få tag på.

Gothia inkasso vet jag går bra, har till och med fått 2 månader på rad förut. Partner inkasso ska jag låta vara osagt, men de är bara ringa o höra :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp