Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Men vem fan är du? Vem har gett dig luft? Ja, herregud, vad är det du inte förstår? Vem skriver vad man har för bank när man får sin skattedeklaration från Skatteverket? Vad menar du, att man måste vara iq-befriad för att vara medlem här eller? Skippa du attityden tack
Skämtar du eller? Riktigt pissig attityd. Bete dig.

Framgår inte det att jag inte hade en aning om vad det är som påverkar och bara skrev vad jag trodde det skulle kunna vara?

Aja, blev man mobbad i plugget så måste man ju ta ut det på nått sätt (nätet)
Får be om ursäkt. Nej det spelar ingen roll vad man har för bank, du tänker nog på när man får själva skatteåterbäringen på sitt konto

Lotteri detta med vilka bolag som bokar inbetalningen från skuldsanering mot ränta istället för kapital. Jag klagar inte dock. Hade räknat med underskott på 10 k och det var över 60 k.
Under skuldsanering lever man ju extremt snålt (och så ska det givetvis vara också), men detta gjorde verkligen min dag. Blir nog ett glas vin ikväll för att fira :)
Detta är inget ovanligt alls även då en del här ute fortfarande vill göra gällande att man sällan får återbäring under en skuldsanering.
Flertalet borgenärer bokar inbetalt belopp från KF mot både kapital samt ränta…
Grattis till återbäringen ! :)

Nej har ej fått något haha. Ingen stress, men nyfiken är man ju. Lär bli skaplig ångest när man ser hur mycket ränta men betalt 😵😳
Så länge jag inte behöver betala tillbaka är jag nöjd. Är stressad då jag jobbat dubbelt hela föregående år. Allt hänger på räntan. Är sjukt stressad.

Detta är inget ovanligt alls även då en del här ute fortfarande vill göra gällande att man sällan får återbäring under en skuldsanering.
Flertalet borgenärer bokar inbetalt belopp från KF mot både kapital samt ränta…
Grattis till återbäringen ! :)
Tack! Hur har allt gått för dig?

Fick den idag kl 13. Får tillbaka 4300kr. Bättre än tvärtom.

Jag får tillbaka närmare 3000. Reagerar dock på att jag har fått ränteavdrag för TF Bank AB? Har ingen aning vad detta är för bank och aldrig ens hört om innan.
Har de nån annan bank under sig?

Jag får tillbaka närmare 3000. Reagerar dock på att jag har fått ränteavdrag för TF Bank AB? Har ingen aning vad detta är för bank och aldrig ens hört om innan.
Hmmmm den har jag med men kan inte komma på just nu vad det är

Är inte det credento ( osäker stavning) ?
Vad är credento? De enda delbetalningarna jag hade 2021 var Svea, Qliro och Collector. Det som oroar mig är att TF Bank verkar ha gjort fel för några år sen och skickat felaktiga uppgifter till Skatteverket vilket de fick ändra sen och resulterade i att folk fick deklarera igen.

Det är väl något ställe som misslyckas varje år?

Vad är credento? De enda delbetalningarna jag hade 2021 var Svea, Qliro och Collector. Det som oroar mig är att TF Bank verkar ha gjort fel för några år sen och skickat felaktiga uppgifter till Skatteverket vilket de fick ändra sen och resulterade i att folk fick deklarera igen.
Det är inte någon av dom iallafall…

Avarda bank är idag TF bank och jag har bubbleroom delbetalningkonto

TF var ju Halens förut. Jag hade blancolån hos Halens som sedan blev Credento som sedan blev TF. Eller om det var tvärtom. Lite rörigt.

TF var ju Halens förut. Jag hade blancolån hos Halens som sedan blev Credento som sedan blev TF. Eller om det var tvärtom. Lite rörigt.
Den är jätterörig men läste att Avarda (som sköter bubbleroom) är en del av TF bank, så finns säkert fler

Haft skuldsanering i nästan ett år nu, så första gången på länge som jag kommer få behålla skattepengarna. Så väldigt spänd på summan!
Brukar få kring 10.000 i återbäring men vet inte riktigt hur det blir nu med skuldsanering och räntor osv...
Oftast blir det inga räntor betalda under skuldsaneringen

Ingenting hos mig än iallafall!

Fick mitt för en stund sen, 19.500:- tillbaka. Har tydligen betalat ränta till ”Nordiska Kreditmarknadsaktiebolaget”, vilka är dom?

Vad har du för färg på dina strumpor idag? Har inside info om att dom går på det i år.

Jag skäms för att säga det men just idag har jag någon form utav flamingo socks, sådana happy socks.

Riktigt gay är dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp