- Meddelanden
- 23
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 27
Jag fick besked I tisdags att jag fått inledande skuldsanering och kommer få besked omm de avslår eller beviljar skuldsaneringen om ca 8 veckor Hur vanligt är det att de avlår ?
Jag har abonnemnag hos tre för mig min sambo och mina 2 barn. Men har även 4 mobiler på avbetalning där. Kommer de att ingå i en skuldsanering eller hur funkar det?
Ska inte längre betala på lånen men vi har haft ett volvokort där vi tankat på som vi betalat i slutet av varje månad. (Kreditkort som nu är spärrat) ska jag betala av det eller bara låta det vara ?
Jag har abonnemnag hos tre för mig min sambo och mina 2 barn. Men har även 4 mobiler på avbetalning där. Kommer de att ingå i en skuldsanering eller hur funkar det?
Ska inte längre betala på lånen men vi har haft ett volvokort där vi tankat på som vi betalat i slutet av varje månad. (Kreditkort som nu är spärrat) ska jag betala av det eller bara låta det vara ?

. Har en son också. Ska börja betala nu första i oktober. Min handläggare som kontaktade mig sa att jag inte skulle va så orolig för avslag då majoriteten får OK att fortsätta. Men efter att du fick det nu så känns det som att risken är stor att inte jag heller får det. Håller tummarna för oss båda. Hur lång tid tog det för dig från inledande till avslag?