Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

into finans, vad är det?

ska till skuldrådgivare. vad är into finans, det ligger hos gothia. vad är det jag har lånat? vilka företag är kopplade dit?

Lycka till hos skuldrådgivaren!

Lycka till hos skuldrådgivaren!

haha är så ung så får nog ingen sanering i år men har över 800.000 så kan aldrig betala skulderna om man ser till vilken ockerränta sms lån har så antingen är det skuldsaneringen eller flytta utanför europa som gäller. så är läget.

Ja man kanske skulle flytta utanför Europa och skaffa ett nytt liv?
;)
Frågan är bara vart man skulle flytta?

haha är så ung så får nog ingen sanering i år men har över 800.000 så kan aldrig betala skulderna om man ser till vilken ockerränta sms lån har så antingen är det skuldsaneringen eller flytta utanför europa som gäller. så är läget.

Jag är i liknande situation som dig och blir direkt nyfiken - betalar du grymt mycket ränta i förhållande till amortering på dina skulder? Hur ung är du, samt vad har du för inkomst? Skuldrådgivare rekomenderade mig att vänta 6 månader minst från det att jag tog sista lånet iallafall. Hur är det för dig?

Alltså det där med att vänta i sex månader efter att man tog senaste lånet blir ju så fel på ett sätt. Då hinner man bli utmätt både en och två gånger. Så det blir ju lite moment 22. Man ska inte ta nya lån men hur ska man överleva och få stopp på det?

Min största rädsla är inte löneutmätning, utan att de ska komma hem och kolla. Var det de du syftade på? Vet inte hur processen ser ut där från att man hamnar hos KFM tills att man skriver tillbaks delgivningskvitto och att de beslutar om utmätning i hemmet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp