Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

into finans, vad är det?

Till mig sa de att om beloppet är lågt och det går att utmäta på lön i tre månader så görs det annars hembesök... Delgivning, utslag om man inte bestrider, sen beror det på om fordringsägaren begärt verkställighet och då får man hem skuldavi som ofta ska betalas inom två veckor. När den förfaller påbörjas utredning om tillgångar.

jag är under 23 år. har ca 800.000 i skulder.
allt från smslån, tagit lån i föräldrars namn som är överfört på mig, köpt massa saker på faktura, allt mellan himmel och jord. kan inte göra saker ogjort men har insett fakta. det går inte att betala tillbaka detta utan skuldsanering är enda chansen om jag ska bo kvar i europa. mer kan jag inte göra. bor hemma så har ingen hyra. arbetslös just nu.

till den som undrade.

har inga tillgångar och äger ingenting som kronofogden kan ta.
blir spännande och se om man får sanering detta eller nästa år. det är min dröm men jag är inte bitter om jag inte får. det är jag själv som orsakat allt så.

annars blir det thailand eller vietnam resten av livet.

Hoppas det för din skull. Så du får leva ett normalt liv sen. Inte som vissa av oss andra...
Vad säger dina föräldrar?

Hoppas det för din skull. Så du får leva ett normalt liv sen. Inte som vissa av oss andra...
Vad säger dina föräldrar?

hjälper mig så gott de kan. det är sista chansen. fortsätter jag på samma bana blir det kåken så nu ska jag rycka upp mig och försöka ta tag i livet. måste ha livsglädjen tillbaka. har inte haft ett leende på 5 år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp