Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Intrum gör kreditupplysning efter avslutad skuldsanering – fler drabbade?

Jag fick också idag från Intrum. Det är för att deklarationen uppdateras dom görs automatiskt om man har skuldsanering

Jag fick också idag från Intrum. Det är för att deklarationen uppdateras dom görs automatiskt om man har skuldsanering
Jag fick oxå en kreditupplysning från creditsafe idag..: blir sååå jävla nojig och så är de lördag och man inte kan kontakta Dom!!! Jag har 3 månader kvar av min skuldsanering därav ännu mer nojig!

Står på min creditsafe som jag fick idag att Intrum gjorde en upplysning på mig den 11e. Samma som er andra eller?

Står på min creditsafe som jag fick idag att Intrum gjorde en upplysning på mig den 11e. Samma som er andra eller?
ja den kom nu idag, men upplysningen är daterad den 11e för mig med. Bara att det har vart 2 dagar fördröjning att få den till Kivra

ja den kom nu idag, men upplysningen är daterad den 11e för mig med. Bara att det har vart 2 dagar fördröjning att få den till Kivra
Man har läst såna skräckhistorier härinne gällande slutet på skuldsanering så jag fick en skit stor klump i magen. Min skuldsanering blev klar den 9e.

Jag fick också en tagen den 11:e.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp