Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämkning på skatten

Det gick på en vecka/par dagar minns inte exakt men blev förvånad att det gick så fortr , jag har en sida som heter min myndighetspost och där hade de svarat

Tack för svarat. Fick ett brev idag där dom ville ha lite info om lite saker som jag hade glömt att nämna. Dom har även ringt mig flera gånger men har dock inte svarat då jag misstänkte försäljare. Men nu är det iaf avklarat så för väl hoppas på besked nästa vecka då.

Nu fick jag ett besked från skatteverket via kivra. Och min skatt kommer nu att bli 13% istället för dom 30% som jobbet annars brukar ta. Vad skönt att kunna leva lite bättre nu samt att kunna få chansen till att betala bort lite mer på lånen.

Hej på er! Jag är journalist på Sveriges radio och gör ett jobb om ränteavdragen. Om någon med låg inkomst, som får tillbaka mer än 6000 kronor i ränteavdrag från Skatteverket per år, läser det här får ni gärna höra av er till mig på min mail: [email protected]
Jobbet handlar om diskussionen att ränteavdragen ska minskas. Jag letar efter någon med argument för att de inte borde minskas.
Med vänlig hälsning
Claes Aronsson

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp