- Meddelanden
- 1 873
- Mottagna reaktioner
- 1 187
- Poäng
- 867
Med tanke vad han orsakat folk så hade jag inte blivit förvånad om någon väljer att skada honom. Ingen uppvigling behövs.Är kanske tur att ringa uppvigling inte är straffbart.
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
AhaMed tanke vad han orsakat folk så hade jag inte blivit förvånad om någon väljer att skada honom. Ingen uppvigling behövs.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Läste lite på flashback om honom nu. Sjukt att han ej sitter i fängelse eller ligger under jorden... o ännu sjukare att ditt ärende skjuts upp p.g.a denna människa. Helt sinnessjukt system. Beklagar verkligen o hoppas du får igenom det till slut.
Det är helt galet alltså, man tror knappt att detta kan ske i ett modernt samhälle.
- Meddelanden
- 334
- Mottagna reaktioner
- 194
- Poäng
- 367
Nu tickar mina tre veckor till laga kraft ner... Hej Adam, om du läser det här; Snälla, var lite hygglig och ta semester en månad. Njut av solen, åk till Grekland och ligg lite lågt ett tag. Lågsäsong nu, inte så mycket folk. Ta med ett par böcker, 1984 är rätt bra. Ta med hörlurar med noise cancellation. Tack! Lämna mobilen och datorn hemma 

- Meddelanden
- 182
- Mottagna reaktioner
- 100
- Poäng
- 256
Haha smart att skriva det här 😛Nu tickar mina tre veckor till laga kraft ner... Hej Adam, om du läser det här; Snälla, var lite hygglig och ta semester en månad. Njut av solen, åk till Grekland och ligg lite lågt ett tag. Lågsäsong nu, inte så mycket folk. Ta med ett par böcker, 1984 är rätt bra. Ta med hörlurar med noise cancellation. Tack! Lämna mobilen och datorn hemma![]()
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Nu tickar mina tre veckor till laga kraft ner... Hej Adam, om du läser det här; Snälla, var lite hygglig och ta semester en månad. Njut av solen, åk till Grekland och ligg lite lågt ett tag. Lågsäsong nu, inte så mycket folk. Ta med ett par böcker, 1984 är rätt bra. Ta med hörlurar med noise cancellation. Tack! Lämna mobilen och datorn hemma![]()
Hahahhaha.
Han har ju för fan inte lämnat sin lägenhet på 25 år.
Fick du beslut idag?
- Meddelanden
- 334
- Mottagna reaktioner
- 194
- Poäng
- 367
"För ett tag sedan"Hahahhaha.
Han har ju för fan inte lämnat sin lägenhet på 25 år.
Fick du beslut idag?
Känns mycket bra... Men sådana här trådar gör mig ängslig. Men - ja, äntligen efter flera år av försök.- Blev medlem
- 16 december 2020
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Har han lämnat in sin skuldsumma ?Alla mina borgenärer kommer vara delgivna denna veckan....
Sen är det att vänta 3 veckor på beslut.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Har han lämnat in sin skuldsumma ?
Han gjorde ju det innan jag fick betalplanen. Men nu vill han inte skriva på delgivningen... Men jag har en väldigt lång väg kvar att vandra.
Sen ska ju ett nytt beslut fattas - och återigen kan detta beslutet överklagas antingen utav honom eller någon utav dom andra 25 borgenärerna.
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Han gjorde ju det innan jag fick betalplanen. Men nu vill han inte skriva på delgivningen... Men jag har en väldigt lång väg kvar att vandra.
Sen ska ju ett nytt beslut fattas - och återigen kan detta beslutet överklagas antingen utav honom eller någon utav dom andra 25 borgenärerna.
Ah jävla pajas alltså. Så vägrar han att skriva på med trots han kommit in. Märkligt, är som uppgjort för att fortsätta jävlas.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Ah jävla pajas alltså. Så vägrar han att skriva på med trots han kommit in. Märkligt, är som uppgjort för att fortsätta jävlas.
Exakt detta är det....
Han sket i att skriva på delgivningen om betalplan - där han nu kom med...
Fick en påminnelse som går ut idag - skrev inte på den heller...
Det är en parodi hur detta kan fortgå.
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Hamlar han utanför nu istället ?Exakt detta är det....
Han sket i att skriva på delgivningen om betalplan - där han nu kom med...
Fick en påminnelse som går ut idag - skrev inte på den heller...
Det är en parodi hur detta kan fortgå.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Hamlar han utanför nu istället ?
Nej han hamnar med ändå, han vill bara jävlas.
- Meddelanden
- 6 051
- Mottagna reaktioner
- 2 813
- Poäng
- 1 987
Tycker det är sjukt konstigt han inte skriver på . Hans vilja är ju att komma med och få pengar . Det har han ju uppnått , förstår verkligen inte då varför han inte skriver på bara .Nej han hamnar med ändå, han vill bara jävlas.
V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 207
Årets medlem
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
- Meddelanden
- 3 470
- Mottagna reaktioner
- 1 735
- Poäng
- 1 207
Han tycker nog att han har ett "högre" syfte. Rättshaverist osv.Tycker det är sjukt konstigt han inte skriver på . Hans vilja är ju att komma med och få pengar . Det har han ju uppnått , förstår verkligen inte då varför han inte skriver på bara .
Jag är nyfiken på om det är myndiheter och/eller den enskilda individen han är ute efter att jävlas med. Det är klart hans hittepå tar tid från myndigheten.
Men den psykiska stressen för individen som i Terry's fall är kanske också något han tänder på.
- Meddelanden
- 334
- Mottagna reaktioner
- 194
- Poäng
- 367
Kanske han inte kan... Trycka på knappar längre.
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Idag eller i morgon.Min skuldsanering inledes 2019-11-16 och är klar idag, när försvinner anmärkningen på uc?![]()
- Meddelanden
- 2 686
- Mottagna reaktioner
- 1 130
- Poäng
- 927
Sugen på låna?Min skuldsanering inledes 2019-11-16 och är klar idag, när försvinner anmärkningen på uc?![]()

- Meddelanden
- 3
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 26
Köpa tesla på måndag 0 räntaSugen på låna?![]()

- Meddelanden
- 18
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 132
Så nu vart man beviljad skuldsanering vilken lycka.
Äntligen så ser man ett ljus i tunneln.
Att kunna ge min lilla son den framtid han förtjänar.
Länge sen man var såhär glad.
Ingen av borgenärerna motsatte sig heller så nu återstår 3 veckor innan laga kraft.
Ingen av borgenärerna motsatte sig heller så nu återstår 3 veckor innan laga kraft.
- Meddelanden
- 26
- Mottagna reaktioner
- 36
- Poäng
- 122
Stort grattis! Min vann laga kraft i början på november så jag ser också ett slut ,maj 2028 gör jag min sista betalning 2029 är den färdigSå nu vart man beviljad skuldsanering vilken lycka.
- Meddelanden
- 296
- Mottagna reaktioner
- 102
- Poäng
- 307
Stort grattis!Så nu vart man beviljad skuldsanering vilken lycka.
- Meddelanden
- 296
- Mottagna reaktioner
- 102
- Poäng
- 307
Stort grattis!Stort grattis! Min vann laga kraft i början på november så jag ser också ett slut ,maj 2028 gör jag min sista betalning 2029 är den färdig
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Stort grattis! Jag är nog också max 2-3 veckor bort ifrån beslut nu...
Men det kommer betyda noll och ingenting efter förra jävla gången så väntar nog in laga kraft innan jag köper skumpa.
Ska köpa :
vinoteket.se
Men det kommer betyda noll och ingenting efter förra jävla gången så väntar nog in laga kraft innan jag köper skumpa.
Ska köpa :
Dom Pérignon Brut 2013
En passande hyllning till genimunken från Hautvillers som utförde mycket forskning för att förbättra kvalitén på Champagne. Med ungefär samma proportioner av Pinot Noi...
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Jag skulle betalat 16.200 på min skuldsanering - betalade 16.175.
Då ** har överklagat och jag haft 4 (!) olika belopp sedan inledande så har det varit katastrofalt svårt att hålla koll på alla olika belopp som varierat nästan varenda månad sedan februari. Nu i november är det ett femte (!) olika belopp....
Men med det sagt. Jag fick påminnelse idag på 25 kronor....
Kan detta ses som ett problem inför mitt beslut att jag i inledandeperioden inte har skott mina inbetalningar?
La givetvis in det idag och till mitt försvar ska sägas att jag ringde KFM och fick det här (felaktiga) beloppet...
Då ** har överklagat och jag haft 4 (!) olika belopp sedan inledande så har det varit katastrofalt svårt att hålla koll på alla olika belopp som varierat nästan varenda månad sedan februari. Nu i november är det ett femte (!) olika belopp....
Kan detta ses som ett problem inför mitt beslut att jag i inledandeperioden inte har skott mina inbetalningar?
La givetvis in det idag och till mitt försvar ska sägas att jag ringde KFM och fick det här (felaktiga) beloppet...
- Meddelanden
- 1 873
- Mottagna reaktioner
- 1 187
- Poäng
- 867
Du behöver inte oroa dig. Så länge du är i fas när beslutet tas är det lugnt.Jag skulle betalat 16.200 på min skuldsanering - betalade 16.175.
- Meddelanden
- 10 155
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
Nej, jag gjorde ett misstag efter en omprövning och trodde att betalningsutrymmet var det nya beloppet men jag skulle betala samma belopp som innan och hade betalat in 50 kr för lite. Det löste sig på samma sätt som för dig.Jag skulle betalat 16.200 på min skuldsanering - betalade 16.175.
- Meddelanden
- 1 583
- Mottagna reaktioner
- 540
- Poäng
- 627
Helt sjukt...efter att våran kända person lyckats få kfm att ändra beloppet på min skuld så kommer mina borgenärer få tillbaka 17% mot tidigare 34%. Min handläggare hade verkligen kollat om det fanns nåt att göra för att ändra beslutet nån på kfm tagit på att godkänna hans begäran om ändring....vilket det tyvärr inte fanns nåt att göra åt då nån redan fattat ett beslut om det. Man kan ju undra om han har medhjälpare lite överallt då han får igenom så mycket...min handläggare att aldrig godkänt nåt sånt sa hon.
Nu måste hon skicka ett meddelande till samtliga borgenärer om ändringarna å sen är det väntan ytterligare 2 veckor å säkert ytterligare lite tid innan beslut kan fattas.
Nu måste hon skicka ett meddelande till samtliga borgenärer om ändringarna å sen är det väntan ytterligare 2 veckor å säkert ytterligare lite tid innan beslut kan fattas.
- Meddelanden
- 226
- Mottagna reaktioner
- 60
- Poäng
- 197
Helt otroligt. Idioten inkom aldrig med kompletterande uppgifter om sin påhittade skuld. Så nu blev det 3 nya veckor att vänta till laga kraft. Och han lär väl antagligen höra av sig igen 23:58.
- Meddelanden
- 1 583
- Mottagna reaktioner
- 540
- Poäng
- 627
Ja....å på sätt å vis kan jag förstå om dom gör det....gå från att få 34% till ca 17% är otroligt stor skillnad.Vilket skit. Nu kan ju likaväl de hederliga sätta sig på tvären.
Som tur var ska det inte gå ut nån påminnelse efter dessa 2 veckor borgenärerna har på sig att inkomma med synpunkter. Så dom har till 5 december på sig sen kan kfm tagit beslut.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Helt otroligt. Idioten inkom aldrig med kompletterande uppgifter om sin påhittade skuld. Så nu blev det 3 nya veckor att vänta till laga kraft. Och han lär väl antagligen höra av sig igen 23:58.
I vilket skede var du? Hade du fått beslut eller var detta efter betalplanen?
Jag har också samma problem med honom....
helt sjukt att detta kan fortsätta.
- Meddelanden
- 25
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 27
Betalade du fel belopp under inledande eller efter att du fick betalplan? Har nämligen själv flera olika belopp att betala under inledande men fick i dagarna betalplan där det stod ett fast belopp.Jag skulle betalat 16.200 på min skuldsanering - betalade 16.175.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Betalade du fel belopp under inledande eller efter att du fick betalplan? Har nämligen själv flera olika belopp att betala under inledande men fick i dagarna betalplan där det stod ett fast belopp.
Betalade 25 spänn för lite efter inledande men innan beslut.
- Meddelanden
- 25
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 27
Ok, irriterande! Hoppas inte att det är nått som ställer till det fram över men det borde det ju inte göra tycker man.Betalade 25 spänn för lite efter inledande men innan beslut.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.