Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Jag hjälper PengarNu - fråga vad du vill

så sant dessa smslån ÄR för oss med redan kass ekonomi.var man med från starten när dessa kom ut så var villkoren låg inkomst räckte ibland med 25000 i årsinkomst,vi med dålig ekonomi lovades lån hos dessa för vi var inte välkomna hos andra banker,vi skulle också få en chans.anm spelade ingen roll.lätta lån ingen upplysning m.m.m.m.
så löd det i notiser överallt.därför kom dessa lån ut.men detta vill man mörklägga.att så är det inte alls. och det borde finnas en normal avbetalningsplan när man inte kan betala tillbaka.vi som har skulder VILL betala tillbaka och slåss med näbbar och klor för att göra rätt för oss,vem stoppar detta jo inkasso och systemet vi har i sverige.det är sjukt.
jag hadde själv "bra" ekonomi från början,oförutsedd utgift kom panik gud va bra kan ta 1 smslån.slutade i kända ekorrhjulet.aldrig mer smslån.

Återigen en generell grej som inte riktigt har med PengarNu att göra.

Jag kan inte våra exakta krav, men alla jag kommit i kontakt med har i alla fall en sexsiffrig inkomst. Anmärkningar måste vara flera år gamla för att gå igenom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp