• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Jag (min historia)

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Va händer om du vinner inte ?
Haft plusmånader varje månad. Vissa månader 10k andra 20k
Oftast löser jag det på 15-20 dagar
Levde först på spel i flera år.sen balla det ur och jag blev girig och trodde jag var oövervinnerlig och slösa bort på precis allt. Resor/bilar/krogar u name it alltså.

levde som en kung i många år tills jag en dag vakna. Nu är jag så illa tvungen att plussa varje månad när jag når 20 slutar ja.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Haft plusmånader varje månad. Vissa månader 10k andra 20k
Oftast löser jag det på 15-20 dagar
Levde först på spel i flera år.sen balla det ur och jag blev girig och trodde jag var oövervinnerlig och slösa bort på precis allt. Resor/bilar/krogar u name it alltså.

levde som en kung i många år tills jag en dag vakna. Nu är jag så illa tvungen att plussa varje månad när jag når 20 slutar ja.
Okej bra att du kan sluta när ja spelade det var så svårt att sluta tills inte spelat bort allt
Har börjat spela 2019 oj att visste att ska fastna i skuld skulle aldrig börja spela .
Nu spelar ja inte och betalar mina skuld har 1 kredit kvar .
Jag ta ut varje månad pengar när få lön och på det sätt kan hantera mina ekonomi och spel.
Lycka till.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Sitter med 650 k i skulder. Hade över en mille innan. Men slutat spela för något år sen, gick och köpte mig en splitter ny Kia som belöning till mig själv för det arbetet som jag lagt ner. Ja, jag är värd den belöningen…. Annars hade jag stoppat in det på spelsajter
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
543
Poäng
597
Fyfan för det här med spelande. Jag gjorde en stor vinst och kunde lösa alla mina skulder förutom en föregående år.
men då fick man mer smak och så spelade jag bort allt igen så nu är jag tillbaka där jag var innan jag vann stor vinsten. Fan vad man är dum i huvudet. Nu arbetar jag typ 250h imånaden istället och hoppas påfart komma i fas på något sätt genom att betala av det ena, söka anstånd pundet andra osv. Ett jävla pussel.
 

Kalle8888

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
24 Mars 2021
Meddelanden
446
Mottagna reaktioner
175
Poäng
367
Haft plusmånader varje månad. Vissa månader 10k andra 20k
Oftast löser jag det på 15-20 dagar
Levde först på spel i flera år.sen balla det ur och jag blev girig och trodde jag var oövervinnerlig och slösa bort på precis allt. Resor/bilar/krogar u name it alltså.

levde som en kung i många år tills jag en dag vakna. Nu är jag så illa tvungen att plussa varje månad när jag når 20 slutar ja.
Vad är det du spelar?
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Fyfan för det här med spelande. Jag gjorde en stor vinst och kunde lösa alla mina skulder förutom en föregående år.
men då fick man mer smak och så spelade jag bort allt igen så nu är jag tillbaka där jag var innan jag vann stor vinsten. Fan vad man är dum i huvudet. Nu arbetar jag typ 250h imånaden istället och hoppas påfart komma i fas på något sätt genom att betala av det ena, söka anstånd pundet andra osv. Ett jävla pussel.
Hur mycket vann du?
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
543
Poäng
597
Stoppade in 200kr och vann 207000…
Vill slå mig själv HÅRT i ansiktet när jag ens tänker på det.
Det var inte ens allt. Jag tror jag vann 70.000 på en annan sida samma månad och 50.000 på en tredje. Jag vann hela månaden enorma summor.
jag löste nästan ALLT. Sen Ville jag vinna samma summor igen vilket slutade med att jag spelade bort precis allt jag hade vunnit och alla krediter var maxade igen..
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Det var inte ens allt. Jag tror jag vann 70.000 på en annan sida samma månad och 50.000 på en tredje. Jag vann hela månaden enorma summor.
jag löste nästan ALLT. Sen Ville jag vinna samma summor igen vilket slutade med att jag spelade bort precis allt jag hade vunnit och alla krediter var maxade igen..
Skitsamma . Det viktiga är nu att du löser detta. Och detta genom att inte spela! Kör hårt så ska du se det blir bättre!
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
543
Poäng
597
Skitsamma . Det viktiga är nu att du löser detta. Och detta genom att inte spela! Kör hårt så ska du se det blir bättre!
Jag vet! Det värsta är att INGEN annan än jag och detta forum vet om någonting. Det är förmodligen helt idiotiskt det med. Men problemen skulle bli större om detta kom fram då jag skulle stå ensam. Jag hoppas verkligen jag klart det. Kan jag få ihop det till nästa sommar har jag noll förfrågningar och kommer att kunna göra ett samlingslån och kunna redovisa en jävligt bra årsinkomst, jobbar verkligen som ett svin i dagsläget på två jobb.
trots det får jag inte ihop månaderna utan att behöva släppa vissa till inkasso och deala om anstånd hos fler aktörer.
Sjukt år.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp