Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Jobba hemifrån.se ?

Känner mig trött och korkad, men förstår inte riktigt hur du menar. Ska man inte skriva svaren via datorn/telefonen? Kan man prata in svaren menar du i förväg?

Känner mig trött och korkad, men förstår inte riktigt hur du menar. Ska man inte skriva svaren via datorn/telefonen? Kan man prata in svaren menar du i förväg?
Alltså istället för att skriva så pratar du in. Går hur mycket snabbare som helst. Du ökar effektiviteten enormt.

Här är för övrigt sajten i fråga där männen registrerar sig : https://www.flirtigagrannar.com/splash

Ett meddelande kostar 20 kronor för männen.

Vissa utav männen har skickat över 150.000 meddelanden.

You do the math...
Det är flera olika sajter som är kopplade till samma svarstjänst, iaf när jag jobbade där. Det var inget man fick veta som operatör men de man pratade med nämnde sidornas namn ibland.

Det jag inte fattar är hur vissa har råd.

Inte alls ovanligt samma kille skickar 100-150 meddelanden om dan det är liksom 35 000 i månaden så jobbar dom som typ rörmokare eller busschaufför.

Måste ju vara arv eller något?

Det var så enkelt nå högsta stegen innan det blev chathomebase. Nu är det lite svårare men går ju lätt snitta 65-85 mess i timmen. Dvs ca 160kr timmen

Skit sida. Ni som hävdar annat försöker bara intala er själva eller ljuger för resten. Har själv varit aktiv på den i flera år.

Det går vid marginella tidpunkter efter möjligtvis pension och löning att tillfälligt uppnå 65-85 mess på någon enstaka timme. Majoriteten av tiden väntar man i kö.

Absolut inte mödan värd och konsekvent jagad av "coacherna". Lönerna har dem succesivt sänkt över åren trots att dem tar betalt 10-15kr per credit från target.

Som operatör får ni behålla runt 10-15% av det ni drar in. Visst drar man in några kronor men man arbetar efter U-lands lönenivå.

Skit sida. Ni som hävdar annat försöker bara intala er själva eller ljuger för resten. Har själv varit aktiv på den i flera år.

Det går vid marginella tidpunkter efter möjligtvis pension och löning att tillfälligt uppnå 65-85 mess på någon enstaka timme. Majoriteten av tiden väntar man i kö.

Absolut inte mödan värd och konsekvent jagad av "coacherna". Lönerna har dem succesivt sänkt över åren trots att dem tar betalt 10-15kr per credit från target.

Som operatör får ni behålla runt 10-15% av det ni drar in. Visst drar man in några kronor men man arbetar efter U-lands lönenivå.
Om man är vip snurrar det på ;)

Hshahs
Hahah - säg mig, blev du VIP nu strax innan juletid?

Den här dem kört med sedan 2018. "Grattis, pga av den utomstående... bla bla bla"

Klart att dem vill att du ska arbeta under jul och nyår för en spotstyvel.

Halvvägs in i Januari är du av med den.

Det är galet att detta forum ofta används som en plats för att rekrytera nya operatörer när folk börjar hoppa av från sexchattsjobbet. Den genomsnittliga tiden innan en operatör tröttnar verkar ligga på ungefär 30–60 dagar. Då och då dyker det upp en "tips-tråd", som i själva verket är skapad av en av coacherna för att försöka locka nya personer. Ofta kan det även röra sig om en operatör som får några kronor i provision om de lyckas värva någon ny till systemet.

Är inte betyget baserat på hur många svar man får på sina inlägg?

Jo, men den nuvarande algoritmen dem har gör det omöjligt att uppnå en score över 9.0

Den får du bara manuellt tillsatt - enda tillfället dem gör det är omkring semestertid och juletid. Och det sker enbart på dem operatörer som har skrivit en viss mängd meddelanden föregående månad(er).

Visserligen hävdar dem annat att i runda slängar som:

"Fortsätt skriv med kvalite och bla bla bla så kommer du komma dit".

Vill du kan få några verktyg för att gå runt deras system.

PM om du vill kunna kopiera, klistra eller använda dig av AI bot som skriver åt dig.

Gå med outlier.ai. Jag drog in 12 000 förra veckan och är redan uppe i 400 dollar denna vecka(28$/H)(jobbet går ut på att rätta svar från AI, utbetalning via PayPal varje Onsdag). Tyvärr verkar det bara ligga ute tjänster för folk med erfarenhet inom programmering just nu på deras hemsida. Hojta via PM om ni är sugna så berättar jag mer, vet att det ser fult ut. Men jag vill inte posta värvningslänkar här, och det är omöjligt att få tjänsten om inte någon bjuder in
(Folk som redan är med kan bjuda in till samma tjänst som dom själva är med i).

OBS, man måste deklarera inkomsterna.

För dom som tror det är bluff, så läs denna tråd:

Ja detta blev en intressant tråd. Jag kommer testa så får vi se. Är desperat att lösa min situation så värt ett försök.

Att man är så desperat och tar sånt skir så kallat jobb. Jesus! Jag kallar det text/röst prostitution :facejoy:. Helvete, heller kf än sånt skit. Min åsikt bara.

Ja ja. Jag med. Att aldrig blir så hemskt desperat :facejoy:.. att tjena skit pengar med ett skit sk jobb, på desperata ensamma män som drabbades av psykisk ohälsa samt att lura dem är det värsta som finns. Sen fortsätter man ge sk råd och tips till andra desperata att följa samma hemska väg. Vet inte vad kallar man såna människor. Jesus

Ja ja. Jag med. Att aldrig blir så hemskt desperat :facejoy:.. att tjena skit pengar med ett skit sk jobb, på desperata ensamma män som drabbades av psykisk ohälsa samt att lura dem är det värsta som finns. Sen fortsätter man ge sk råd och tips till andra desperata att följa samma hemska väg. Vet inte vad kallar man såna människor. Jesus
Shit vad du grinar.
Kan ju tro du är en av dom som gått på niten och inte läst villkoren där det står fiktiva profiler och hur dom benämns med tecken i varje profil som dessa desperata män besöker :)

Vet inte om @Lånforum.se tycker att det är okej med såna hemska skit inlägg. Borde tas bort men upp till er

Jag håller med till viss del, som coach där hade vi drives med att aktivt rekrytera chattoperatörer, bland annat via just den här sidan (Lånforum). Var relativt enkelt för dem att skapa inlägg i stil med; "Tips för att tjäna extra pengar" och liknande. Inbringade en hel del nya sexchattare som höll uppe ruljansen i ett par månader.
Dessutom sker rekrytering även via affiliate-länkar genom bl.a. PM's.

Jag håller med till viss del, som coach där hade vi drives med att aktivt rekrytera chattoperatörer, bland annat via just den här sidan (Lånforum). Var relativt enkelt för dem att skapa inlägg i stil med; "Tips för att tjäna extra pengar" och liknande. Inbringade en hel del nya sexchattare som höll uppe ruljansen i ett par månader.
Dessutom sker rekrytering även via affiliate-länkar genom bl.a. PM's.

Har du varit på coach?

Hur mycket får man betalt när man är coach på den här typen utav sidor?

Shit vad du grinar.
Kan ju tro du är en av dom som gått på niten och inte läst villkoren där det står fiktiva profiler och hur dom benämns med tecken i varje profil som dessa desperata män besöker :)
Vet inte ens vilken skit sida du babblar om utan att ni sk ”män” låsas vara tjejer och sexchatta med desperata män och får betalt som de sämsta varelse slavar som finns i landet :facejoy:. Trodde aldrig att desperation kan nå en sån hög grad men som sagt min åsikt bara så lycka till med ditt dröm jobb :), är stolt över mig själv att jag inte är en sån man. Jäklar asså :facejoy:

Vet inte ens vilken skit sida du babblar om utan att ni sk ”män” låsas vara tjejer och sexchatta med desperata män och får betalt som de sämsta varelse slavar som finns i landet :facejoy:. Trodde aldrig att desperation kan nå en sån hög grad men som sagt min åsikt bara så lycka till med ditt dröm jobb :), är stolt över mig själv att jag inte är en sån man. Jäklar asså :facejoy:
Får betalt ca 150kr timmen för skriva sjuka meddelanden till tragiska män som vill va otrogna. Rätt bra I min värld med tanke på ja kan göra det när ja vill vart ja vill.

Får betalt ca 150kr timmen för skriva sjuka meddelanden till tragiska män som vill va otrogna. Rätt bra I min värld med tanke på ja kan göra det när ja vill vart ja vill.

Hur många meddelanden skriver du i veckan i snitt?

Jäkligt manligt av dig att håna människor som försöker göra allt de kan för att överleva och betala sina skulder. Det är verkligen något att vara stolt över.

Snacka om rutten attityd.

Jag är för övrigt kvinna. Vill bara lösa min situation.

M

Vad får du ut då i veckan?

360 euro om personen skriver det.

Du räknar 0.18 euro X 1976

Men då får du lägga ner 30 timmar kanske om du inte skriver snabbt. Cirka 3-4 timmar per dag.

Det finns även andra distansjobb digitalt där du på 30-35 timmar i veckan kan ligga på dessa ersättningnivåer vissa har tipsat om dessa i tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp