Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Jobba hemifrån.se ?

Jag tänkte testa. Gjorde hela utbildningen men sedan var de rätt mycket torka. Gick in då de nyss varit nyår så kan ha varit det.

Kanske värt att testa igen ‍♀️
Ja min kompis sa samma. Verkar vara något poängsystem som styr hur många chattar man får? Men ser nån här i tråden som tjänar så himla bra på det?

Med tanke på hur mycket pengar folk verkar bränna på de där tjänsterna så kan man ju tänka sig att en hel del av användarna borde hamna här på forumet till slut. Det är onekligen en sorglig ironi i det.

Med tanke på hur mycket pengar folk verkar bränna på de där tjänsterna så kan man ju tänka sig att en hel del av användarna borde hamna här på forumet till slut. Det är onekligen en sorglig ironi i det.

En snubbe hade skickat 27.000 meddelanden.

Ett meddelande kostar 25 kronor.

Hur lång tid tar det att få pengarna till sitt Revolut konto efter man fått sitt kalkylblad? Någon som vet?

Jag har kört som chattoperatör nu på en sida i 3 månader. Får in ca 800kr veckan väldigt enkelt, det gör så himla stor skillnad för min ekonomi så i vardagen. Vore kul om det är fler som jobbar som det, skriv gärna DM :)

Jag har kört som chattoperatör nu på en sida i 3 månader. Får in ca 800kr veckan väldigt enkelt, det gör så himla stor skillnad för min ekonomi så i vardagen. Vore kul om det är fler som jobbar som det, skriv gärna DM :)
Ska vi DMa så du kan rekrytera och få in 10€ per 1000 mess? ;)

99% är sex 1% är vardag. ungefär.
Är det sån där bluffchat där man låtsas vara en attraktiv singeltjej för att desperata män ska lägga hela sin lön för att dom tror dom har en chans att träffas?
Eller är det ren porrchatt där kunden bara vill att någon ska skriva lite könsord till dom?

Är det sån där bluffchat där man låtsas vara en attraktiv singeltjej för att desperata män ska lägga hela sin lön för att dom tror dom har en chans att träffas?
Eller är det ren porrchatt där kunden bara vill att någon ska skriva lite könsord till dom?
Förstnämnda. Fejkade profiler.

Ojdå. Är inte det bedrägeri?

Undrar om man sover gott på nätterna eller om moralen förstör ens sömn.
Står i deras användervillkor att det förekommer fiktiva profiler. Sen moralen går diskutera.
Precis som 99% av alla gifta män som går bakom ryggen på sina fruar på sidan för dom inte får ligga....

Står i deras användervillkor att det förekommer fiktiva profiler. Sen moralen går diskutera.
Precis som 99% av alla gifta män som går bakom ryggen på sina fruar på sidan för dom inte får ligga....
Så det sistnämnda berättigar att man lurar folk på pengar?
Känns enklare att bara gå ut och slå folk på käften och ta deras plånböcker.

Så det sistnämnda berättigar att man lurar folk på pengar?
Känns enklare att bara gå ut och slå folk på käften och ta deras plånböcker.
Sa inte det berättigar. Men absolut känns det karma på karma =) Precis som säljare som säljer skräp.
Många män blir tillfredställa sjukt nog genom att bara skriva också. Nasty!:)

Sa inte det berättigar. Men absolut känns det karma på karma =) Precis som säljare som säljer skräp.
Många män blir tillfredställa sjukt nog genom att bara skriva också. Nasty!:)
Trodde faktiskt onlyfans hade raderat den verksamheten.
På onlyfans ser man iaf att det åtminstone är en kvinna man pratar med och inte Bengt-Arne, den svettiga norrländske lastbilschaffisen som extraknäckar som 18-åriga Lisa.

Trodde faktiskt onlyfans hade raderat den verksamheten.
På onlyfans ser man iaf att det åtminstone är en kvinna man pratar med och inte Bengt-Arne, den svettiga norrländske lastbilschaffisen som extraknäckar som 18-åriga Lisa.
Haha på OF så vet männen dom inte kommer få träffa någon. På t.ex grannflirten som en av dom större sidorna är så tror dom ju att dom ska träffa antingen kärleken i sitt liv som är 50 år yngre eller sin dröm-kk.

Jag har också börjat med detta nu:) Första veckor var riktigt sega, men nu får ut ca 1000 per vecka. Har den som extra jobb så skriver lite på kvällarna bara.

Senast ändrad:
Jag kör en app med trading aktier/valuta enbart för att man får pengar för att också utföra uppdrag osv. Sen plockar jag ut det. Så fått ut ca 800kr på det sättet. Viktiga pengar för mig.

”Moralen går diskutera”

LOL

”Moralen går diskutera”

LOL
Sant ju :)
Gifta män som söker knull på sidan om..
Kontra hur moraliskt det är att få männen tro dom skriver med en riktig person och inte fiktivt. Båda kan anses vara fel i vissa ögon medans andra tycker det är rätt då skit ska skit ha! ;)

Sant ju :)
Gifta män som söker knull på sidan om..
Kontra hur moraliskt det är att få männen tro dom skriver med en riktig person och inte fiktivt. Båda kan anses vara fel i vissa ögon medans andra tycker det är rätt då skit ska skit ha! ;)
Ser ingen större skillnad på det där ”jobbet” än de som sitter och ringar och lurar äldre.

Dystopiskt faktiskt och producerar verkligen inget av värde.

Jag kör en app med trading aktier/valuta enbart för att man får pengar för att också utföra uppdrag osv. Sen plockar jag ut det. Så fått ut ca 800kr på det sättet. Viktiga pengar för mig.

800 på hur lång tid?

Ser ingen större skillnad på det där ”jobbet” än de som sitter och ringar och lurar äldre.

Dystopiskt faktiskt och producerar verkligen inget av värde.
Håller inte riktigt med. På dessa sidor är det oftast gifta man vid 60års ålder som vill ha hemliga sex träffar med typ 20 åringar! Jag tycker inte ett dugg synd om dom faktiskt..

Det här låter väldigt fishy. Berätta mer om upplägget

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp