• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 049
Poäng
867
Fan vad sjukt! Med anmärkning??
Nä jag blev av med den förra året. Men hamnade i ett djupt hål direkt efteråt. Kämpar som fan med att inte få nya. Behöver flyta tills Maj ungefär. Då kan jag med lite tur få samlingslån.
 

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
Mitt betyg sjönk 0,1 i går, eller va det i förrgår...
Samma sak i början på januari, då sjönk det också med 0,1
Inga händelser alls för övrigt, varken krediter, ff, anmärkningar som försvunnit.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Vad har du nu?
 

Pitepalt

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
17 Januari 2019
Meddelanden
183
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Min riskprognos har gått ned till 0,7%, vilket också är det lägsta jag haft. Är numera tillsvidareanställd på 83% och har tagit över en tredjedel på ett hus. Har ett annat jobb för tillfället och med det får jag en helt ok lön, men årsinkomsten på det fasta blir väl runt 250 000 - 270 000. Tog anställningen helt enkelt för att det är tillsvidare.

Har ett lån på ca 220 000 med horribel ränta, har funderat på ett medlemslån på Nordea, men vet inte om jag vill riskera att få ett nej. Det skulle dock halvera min ränta. Då Nordea inte finns hos låneförmedlare (väl?), så blir jag kluven. För lär väl bli erbjuden något bättre hos låneförmedlare än det jag har idag.

Vad ska jag göra?
 
M

Mr -

Gäst
Poäng: 0
Beror på hur du söker på Nordea. Om UC säger ja hos dom så blir de autobeviljat på belopp upp till 200k. Över 200k blir de alltid manuell prövning
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp