• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Köp och sälj tråden

Perttan

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
27 Maj 2022
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
5
Poäng
27
Är inte sånt personligt? Dvs ditt namn och personnummer måste framgå på kort och faktura?
Nope. Kanske för vissa företag som ger ut friskvård men inte för mitt :) Sålde iväg mitt förra års med, både gymkort och klippkort på massage
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 381
Mottagna reaktioner
13 456
Poäng
8 917
@Inkazzo2

Registrera ett medlemskap på ett gym, förslagsvis https://www.actic.se/bli-medlem/

Välj årsmedlemskap & betala 3.000 kronor med ditt kort.

Ta printscreen på kvittot - skicka kvittot till din chef eller lönehandläggare.
När du fått det godkänt kontaktar du gymmet i fråga och nyttjar dina 14 dagars ångerrätt.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Hej! Lite speciell fråga. De flesta vet säkert om min historia och att jag är en fattig jäkel. Nu har min sista viktiga sak helt slutat fungera. Telefonen. Är det någon som kan vara lite extra schysst mot en superförlorare som mig och sälja en hyfsad telefon så skicka PM. Den är viktig för skolan dessutom då jag inte har dator heller. Tack!
 

Patron

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
538
Mottagna reaktioner
288
Poäng
447
Hej! Lite speciell fråga. De flesta vet säkert om min historia och att jag är en fattig jäkel. Nu har min sista viktiga sak helt slutat fungera. Telefonen. Är det någon som kan vara lite extra schysst mot en superförlorare som mig och sälja en hyfsad telefon så skicka PM. Den är viktig för skolan dessutom då jag inte har dator heller. Tack!
Den här var billig ny med garanti och allt verkar vara hyfsat sett till recensionerna finns billigare också som outlet vara i nyskick.

 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp