• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Köp och sälj tråden

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tipsarn

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
14 Maj 2023
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
6
Poäng
6
Hoppas ingen förskottsbetalar något dyrt här på forumet. Alla bedragare tycks alltid bo ute i skogarna eller på typ Gotland för att man inte ska kunna hämta eller för att det ska vara för omständigt att hämta. Så är det. Förskottsbetala ej. Inte ens om du får legitimation. Knarkare och grova speltorskar bryr sig inte om de ger ut sitt eget leg så det är ingen trygghet alls.

Förskottsbetala inte mer pengar än vad du kan förlora utan att må dåligt.
Bedragare kommer alltid vilja skicka och mot förskottsbetalning såklart.

Låter något för bra för att vara sant? Då är det så i 99 fall 100.

Att skicka 100 kr för ett par stycken babykläder är väl en sak men en telefon för flera tusen. Gör det inte utan blocketpaketet och kolla så det verkligen är blocketpaketet och inte någon falsk länk som också är ganska vanligt. Annars köp på tradera av någon med många omdömen. Inte för att det heller är säkert då konton kan bli hackade men mer tryggt än att köpa av någon helt anonym.
 

Popit

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
29 Mars 2023
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Hoppas ingen förskottsbetalar något dyrt här på forumet. Alla bedragare tycks alltid bo ute i skogarna eller på typ Gotland för att man inte ska kunna hämta eller för att det ska vara för omständigt att hämta. Så är det. Förskottsbetala ej. Inte ens om du får legitimation. Knarkare och grova speltorskar bryr sig inte om de ger ut sitt eget leg så det är ingen trygghet alls.

Förskottsbetala inte mer pengar än vad du kan förlora utan att må dåligt.
Bedragare kommer alltid vilja skicka och mot förskottsbetalning såklart.

Låter något för bra för att vara sant? Då är det så i 99 fall 100.

Att skicka 100 kr för ett par stycken babykläder är väl en sak men en telefon för flera tusen. Gör det inte utan blocketpaketet och kolla så det verkligen är blocketpaketet och inte någon falsk länk som också är ganska vanligt. Annars köp på tradera av någon med många omdömen. Inte för att det heller är säkert då konton kan bli hackade men mer tryggt än att köpa av någon helt anonym.
Jag bor varken i skogen eller på Gotland mvh
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
224
Poäng
417
Säljer en bugaboo duo syskonvagn med alla tillbehör (2016)

4500kr.

Finns i Norrköping.
Kan även tänka mig att åka en bit till den som inte har tillgång till bil för att mötas upp mot bensinpengar

pm för bilder
 

jt2666

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
31 Juli 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
15
Poäng
52
Någon som behöver resebiljetter inom Sverige?

Jag har hundratusentals poäng hos både SJ, flygBra och SAS (intjänade genom 15 års jobbresor) jag reser nästan alltid gratis med både tåg och flyg på grund av detta och tänker att jag kan omvandla detta till att tjäna lite pengar istället, samtidigt som jag hjälper någon annan att få ner kostnaden.

Så du som ska ut och resa i framtiden, hör gärna av dig via PM så löser jag en resa till dig med fin rabatt! :)

(Kör inget trams om att det ska swishas i förskott utan betalning kan ske när ni fått biljetterna i handen.)
 
Senast ändrad:

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Någon som behöver resebiljetter inom Sverige?

Jag har hundratusentals poäng hos både SJ, flygBra och SAS (intjänade genom 15 års jobbresor) jag reser nästan alltid gratis med både tåg och flyg på grund av detta och tänker att jag kan omvandla detta till att tjäna lite pengar istället, samtidigt som jag hjälper någon annan att få ner kostnaden.

Så du som ska ut och resa i framtiden, hör gärna av dig via PM så löser jag en resa till dig med fin rabatt! :)

(Kör inget trams om att det ska swishas i förskott utan betalning kan ske när ni fått biljetterna i handen.)
Kan faktiskt bli aktuellt.
 

jt2666

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
31 Juli 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
15
Poäng
52
Kan faktiskt bli aktuellt.
Bara hojta :)

ju förr desto bättre. Brukar boka resor åt nära och kära och märker att priserna stiger i takt med att utbudet minskar. Ju närmare utresedatum man kommer desto mer får man betala.
 

jt2666

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
31 Juli 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
15
Poäng
52
Ett fråga jag ofta får PM:

- Hur fungerar det?

Jag loggar in på mina konton och bokar en resa i ditt namn och mobilnummer (frivilligt men bra vid eventuella händelser som påverkar resan)

Vi går igenom resan och kontrollerar vad som önskas (1:a klass, incheckat bagage etc) Vi kollar vad detta sedan kostar och jag matchar det priset med en 30-40 %

När jag fått bekräftelse så bokar jag resan och skickar biljetter/ bokningsreferens till din e-post.
Du tittar igenom så att allt ser bra ut och därefter löser vi betalning. Helst via Swish eller Swedbank.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Någon som kan beställa en skaftdammsugare någonstans kan gärna skicka ett PM till mig :D

Elgiganten osv.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp