Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

När det gäller dyra varor är det bättre om man swishar halva beloppet först, sedan efter mam fått varan och allt överensstämmer så swishar man resten.
Det är inte bara köpare som kan bli lurade. Det där utsätter ju säljaren för stor risk att bara få halva beloppet av det man kommit överens om.

Får hem en iPhone 14 PLUS 256GB nu i veckan om nån är sugen

Säljer ett par lurar, Rock 250 från danska SACKit. Grymt ljud till liten peng. Använda ett fåtal gånger och levereras i originalkartong. Är i stort behov av pengar så om du är intresserad, hör av dig via PM.
Pris: 400 inklusive frakt.

Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?

Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?
Nån köper på avbetalning, köparen här betalar då ett mindre pris än i butiken och säljaren får snabba cash.

Nån köper på avbetalning, köparen här betalar då ett mindre pris än i butiken och säljaren får snabba cash.
Så att köpa av någon med "rabatt" här = Folk sätter sig mer i skiten?

Jag trodde det var såsom jag själv erbjudit att jag använder mig av företagsförmåner och säljer det för samma pris för att hjälpa varandra

Om jag får spekulera så skulle jag tro att man kanske har ett konto hos exempelvis Ellos och man har behov av att få loss lite pengar. Frågar om nån är intresserad av något från Ellos, köparen får förmodligen ett lite bättre pris än nypriset. Säljaren får loss lite pengar och köparen gör förhoppningsvis en hyfsad affär med ett lite bättre pris.

Om jag får spekulera så skulle jag tro att man kanske har ett konto hos exempelvis Ellos och man har behov av att få loss lite pengar. Frågar om nån är intresserad av något från Ellos, köparen får förmodligen ett lite bättre pris än nypriset. Säljaren får loss lite pengar och köparen gör förhoppningsvis en hyfsad affär med ett lite bättre pris.
Ja det får vi ju hoppas annars är det ju helt meningslöst. Undrade bara. För det är liksom inte helt klart att det säljs billigare. Jag har ingen aning.

Ja det får vi ju hoppas annars är det ju helt meningslöst. Undrade bara. För det är liksom inte helt klart att det säljs billigare. Jag har ingen aning.
Jag tänker för att de ska va attraktivt för en köpare så bör priset va lägre än nypriset, annars kan köparen lika gärna beställa produkten själv.

Säljer mitt Nintendo Classic Mini. Komplett med alla sladdar, originalkartong, manual + extra handkontroll. Använd ett fåtal gånger så i så gott som nyskick.

Har även Halo 5 Guardians Limited Edition med extra godis till Xboxe One. Oöppnad!

Priser diskuteras via PM

Har ett värdebevis på upplevelser.se, inte så roliga saker men såg att man kan köpa McDonalds checkar med värde 100, 250 och 500 om någon vill ha har 2000 kvar

Säljer två par helt nya och oanvända skor..

Ett par Adidas i storlek 43 (Röda)
Ett par vinterkängor i storlek 43.

Pm för bild och pris.

Spelkonsol någon som har till schysst pris?

Har ett presentkort på McDonalds på 500kr, giltig till 2025-02-10 och ett på 250kr, säljer den på 500 för 250 och den för 250 för 150

Säljer: Peltor WS ProTac XPI, hjässbygel med FLX2 ingång.
Införskaffad 2021, Oanvända.
Pris - 1500kr
Nypris ca 8000kr
Först till kvarn.

Har ett presentkort på Ginza där det är 143kr kvar. Koden är digital och kan skickas innan betalning om så önskas.

50kr

Jag har en Galaxy Watch 46mm LTE med ett par extra armband i stål om någon har intresse av en sådan.
Okej batteritid och fungerar klockrent :facejoy:

1676664907929.webp

Hej allesammans!
Säljer en Chromebook från ASUS till ett riktigt lågt pris! Datorn är smidig att ta med sig och passar även hemmavid!

Liknande datorer kan kosta över 4000kr!
Men ni får den för endast 2700!
Priset kan sänkas vid snabb affär!
Alla bud är välkomna!

Hej, då jag akut behöver kontanter kan jag köpa vara/presentkort (på kredit) och sälja något billigare, win win för båda

Presentkort netonnet 2000kr kan beställa vad som helst upp till 2000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp