- Meddelanden
- 40
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
Absolut.
- Meddelanden
- 256
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 122
Skickas direkt till er från butiken. Beställt med abonnemanget men ska inte ha luren. OlåstiPhone 14 pro 128gb helt ny oöppnad säljes.
- Meddelanden
- 144
- Mottagna reaktioner
- 64
- Poäng
- 197
Finns det någon som har en galaxy smartwatch till salu? Gärna ifrån 4 och uppåt.
- Meddelanden
- 996
- Mottagna reaktioner
- 638
- Poäng
- 617
Har den som bara heter Galaxy, 46mm med LTE.Finns det någon som har en galaxy smartwatch till salu? Gärna ifrån 4 och uppåt.
2 extra armband.
- Meddelanden
- 144
- Mottagna reaktioner
- 64
- Poäng
- 197
Den har ett par år på nacken va? Har en liknande själv, och är ute efter något nyare. Tack ändå.Har den som bara heter Galaxy, 46mm med LTE.
2 extra armband.

- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Efter väldigt många resebokningar här på forumet börjar mina poäng nu ta slut. Har poäng till ca 2 stycken flygresor (utlandet) och ca 2 stycken tågresor kvar så passa på innan jag tar semester om ni vill resa billigt i sommarTjena folket.
Köpte en resa till Spanien av användaren Jt2666. Jävligt bra kille med fin rabatt också, ger honom 100tummar upp faktiskt

2022SE 2020 eller 2022?
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Glömde säga att det är 50 % rabatt på de sista resorna som gäller!Efter väldigt många resebokningar här på forumet börjar mina poäng nu ta slut. Har poäng till ca 2 stycken flygresor (utlandet) och ca 2 stycken tågresor kvar så passa på innan jag tar semester om ni vill resa billigt i sommar![]()

- Meddelanden
- 40
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
Ny Iphone önskas. Oöppnad. Ej 64gb
- Meddelanden
- 723
- Mottagna reaktioner
- 320
- Poäng
- 487
Någon kvar på SJ?Glömde säga att det är 50 % rabatt på de sista resorna som gäller!![]()
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Jajemen! PM:a om du behöver något!Någon kvar på SJ?

Hej, var tvungen att starta ett konto för att göra lite extra pengar på det jag kan erbjuda. Har möjlighet att sälja tågbiljetter till kraftigt rabatterat pris (allt legit), PM om ni ska resa med sj var än i landet det gäller så kan vi kolla upp priset!
- Meddelanden
- 252
- Mottagna reaktioner
- 106
- Poäng
- 307
Pris?Någon intresserad av en iPhone 14 eller 14 pro?
- Meddelanden
- 256
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 122
Beror på vilken du ska ha. Helt ny oöppnad
- Meddelanden
- 252
- Mottagna reaktioner
- 106
- Poäng
- 307
Pris för PRO?Beror på vilken du ska ha. Helt ny oöppnad
- Meddelanden
- 256
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 122
10.000Pris för PRO?
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Efter ännu en lyckad Spanien-resa bokad till användare så har jag nu enbart poäng kvar till en sista utlandsresa. Passa på att resa utomlands till nästan halva priset innan mina poäng tar slutEfter väldigt många resebokningar här på forumet börjar mina poäng nu ta slut. Har poäng till ca 2 stycken flygresor (utlandet) och ca 2 stycken tågresor kvar så passa på innan jag tar semester om ni vill resa billigt i sommar![]()

- Meddelanden
- 294
- Mottagna reaktioner
- 119
- Poäng
- 307
Jag antar att poängen kvar till utlandsresan avser en vuxen person?Efter ännu en lyckad Spanien-resa bokad till användare så har jag nu enbart poäng kvar till en sista utlandsresa. Passa på att resa utomlands till nästan halva priset innan mina poäng tar slut![]()
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Korrekt!Jag antar att poängen kvar till utlandsresan avser en vuxen person?
- Meddelanden
- 294
- Mottagna reaktioner
- 119
- Poäng
- 307
Tack då vet jagKorrekt!
- Meddelanden
- 723
- Mottagna reaktioner
- 320
- Poäng
- 487
Färg och pris?
- Meddelanden
- 2 052
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Jag rekommenderar snarare ett nintendo switch. Tyvärr har jag inte kvar mitt annars hade jag sålt det. Men det är kul som fan, barnen hade kul. Det lär finnas begagnat för 1500.Vad kostar ett Nitendo Wii nu för tiden och vilket rekommenderar ni om man har småbarn?
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Jag rekommenderar snarare ett nintendo switch. Tyvärr har jag inte kvar mitt annars hade jag sålt det. Men det är kul som fan, barnen hade kul. Det lär finnas begagnat för 1500.
Spelar man det på TV:n eller på den lilla skärmen?
- Meddelanden
- 2 052
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Både och. Det som är så bra. Man kan ha med det överallt.Spelar man det på TV:n eller på den lilla skärmen?
- Meddelanden
- 40
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
Någon som kan fixa en Seiko klocka?
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Ni som bokat via SJ - Står det på själva kvittot hur många som åker?
För att göra saken kort, min arbetsgivare säger bara skicka in kvittot på tågresan så får du tillbaka pengarna på lön. Kosta vad det kosta vill.
Då är jag lite sugen, om man skulle boka en resa för hela familjen framgår det utav själva kvittot eller står det bara belopp datum osv?
Skulle någon på PM kunna skicka ett kvitto till mig så jag får se hur det ser ut.
För att göra saken kort, min arbetsgivare säger bara skicka in kvittot på tågresan så får du tillbaka pengarna på lön. Kosta vad det kosta vill.
Då är jag lite sugen, om man skulle boka en resa för hela familjen framgår det utav själva kvittot eller står det bara belopp datum osv?
Skulle någon på PM kunna skicka ett kvitto till mig så jag får se hur det ser ut.
- Meddelanden
- 4 567
- Mottagna reaktioner
- 4 564
- Poäng
- 2 947
Nintendo Switch är att rekommendera som flera skriver. Inget som görs till Nintendo Wii längre. Nintendo Wii U är också utgånget.Vad kostar ett Nitendo Wii nu för tiden och vilket rekommenderar ni om man har småbarn?
Man får inte mycket rabatt på blocket för switch-konsolen.
Kan däremot vara värt att titta efter ny konsol på black friday.
Inte speciellt insatt i denna värld längre, hade ett switch för 4-5 år sedan och även lånat någon månad för 2 vintrar sen för att spela Fire Emblem. Men har lite släktingar med barn.
Säkra spel som du kan hålla utkik på blocket efter är typ dessa spel om du ser till bra pris:
- Fire Emblem: Three Houses
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
- The Legend of Zelda: Link's Awakening
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Mario Bros. Wonder
- Super Smash Bros Ultimate
- Super Mario: Odyssey
- Paper Mario: The Origami King
- Luigi's Mansion 3
- Mario Party Superstars
- Pokemon Scarlet/Pokemon Violet
- Pokemon Sword/Pokemon Shield
- Animal Crossing: New Horizons
Fire Emblem, Mario, Zelda, Pokemon, Animal Crossing är teman som brukar gå hem.
Three Houses, Breath of the Wild är dock för lite äldre publik då det är en del problemlösning. Resten vet jag inte för exakt vilka åldrar man ska kategorisera spelen
- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Säljer ett par extra Airpods pro (2nd gen) 2022
Dom senaste.
Inköpta Juni 2023, orderkvitto+box.
Självklart i nytt skick.
Nån här kanske kan dra användning/nytta av dom och få det billigare än från nätet/butik.
Till ett schysst pris, pm.
Dom senaste.
Inköpta Juni 2023, orderkvitto+box.
Självklart i nytt skick.
Nån här kanske kan dra användning/nytta av dom och få det billigare än från nätet/butik.
Till ett schysst pris, pm.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.