- Meddelanden
- 334
- Mottagna reaktioner
- 194
- Poäng
- 367
Vadå, 21 bananer är väl gott.. :-D Dyrare frakt ocksåÄr nog mer att hen är orolig för att du skickar en banan där det står skrivet Galaxy 21 med svart tuschpenna![]()
![]()

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Vadå, 21 bananer är väl gott.. :-D Dyrare frakt ocksåÄr nog mer att hen är orolig för att du skickar en banan där det står skrivet Galaxy 21 med svart tuschpenna![]()
![]()

Har en 11a om det är av intresse, absolut inte i nyskick men heller inte trasig.Ingen som har en relativt ok iPhone? Alltså inte den nyaste.
11:a funkar absolut med tanke på att jag inte har något just nu. Skickar ett PMHar en 11a om det är av intresse, absolut inte i nyskick men heller inte trasig.
Har en iPhone 12 64gb svart i nyskick till salu. Säljes pga att jag har fått telefon genom jobbet. Säljes för 5000 /bud.
Hej,Du ska nog vara glad om du får hälften för den, värd ungefär 2500-3000 i bästa fall, 3.000 om den har batterikapacitet på 85%.
Jag får det till 3840 kr på fixmyphone.Hej,
Fixmyphone erbjuder mer än så för denna modell i nyskick.
Ja, alltså mer än 2500-3000 som Terry skrev.Jag får det till 3840 kr på fixmyphone.
Sorry, läste att han skrev 3500.Ja, alltså mer än 2500-3000 som Terry skrev.

Hej,
Fixmyphone erbjuder mer än så för denna modell i nyskick.
Jag håller ändå med @Terry_Ja, alltså mer än 2500-3000 som Terry skrev.
Berätta mer.Byta hotellpoäng mot swish?
Presentkort på Englessons finns
PmHar 1100kr på amazon kontot i saldo om någon vill beställa något i den klassen mot typ 800kr swish ?
Är alltså 1100kr kvar från en större voucher så ingen kredit eller liknande! Så tar ej på kredit åt folkHar 1100kr på amazon kontot i saldo om någon vill beställa något i den klassen mot typ 800kr swish ?