Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Ingen som har en relativt ok iPhone? Alltså inte den nyaste.

Toppen är så nådd i ekonomin när krediter säljs på en ”form” av andrahandsmarknaden.

fan så djupt vi ska nu, take care

Ifall någon säljer en Iphone 15 pro 128gb hör av via PM.

Inga oseriösa, ingen idé försöka luras.

Har en iPhone 12 64gb svart i nyskick till salu. Säljes pga att jag har fått telefon genom jobbet. Säljes för 5000 /bud.

Har en iPhone 12 64gb svart i nyskick till salu. Säljes pga att jag har fått telefon genom jobbet. Säljes för 5000 /bud.

Du ska nog vara glad om du får hälften för den, värd ungefär 2500-3000 i bästa fall, 3.000 om den har batterikapacitet på 85%.

Hej,
Fixmyphone erbjuder mer än så för denna modell i nyskick.

Jo men det dom erbjuder kan ju vara bra riktlinje. 5000 är i överkant. Jag bryr mig egentligen inte vill mest hjälpa dig sälja din lur!

Nån som kan köpa en tågbiljett på poäng eller nått till mig i helgen och få swish tillbaka?

Om någon har möjlighet sälja en
Iphone 15 pro 128GB
eller Iphone 15 pro max 128gb
i blått eller naturligt titan skriv pm.

Hej! Har en ny samsung galaxy s23 + som jag kan tänkas sälja till ett bra pris! Kan både skickas spårbart eller hämtas hemma hos mig personligen. Är nån intresserad tagga mig eller skicka ett meddelande :)

Känner någon till ett ställe som jag kan handla presentkort med Klarna på?

Kollade Zupergift och GoGift och tror ingen utav dessa har Klarna som alternativ.

Har 1100kr på amazon kontot i saldo om någon vill beställa något i den klassen mot typ 800kr swish ?

Bra pris på Galaxy S23 under Black Week

- 20gb abbonemang (telias nät): 319kr/månad
- Mobilen: 80 x 12,24,36 = 2880kr
- Gratis hörlurar

Billigast på prisjakt för S23 är typ 10.000 kr

har ett presentkort på mathem för 900kr som kan säljas för 700kr swish för koden om någon ska handla där ?

Har någon en Iphone 128gb pro eller max versionen till salu skriv PM

Färg naturligt titan eller blått.

Skriv PM om ni vill köpa något från HPs hemsida till ett bättre pris än det nuvarande.

Är det någon som säljer ett par Airpods? Vanliga eller Pro går bra.

Försöker här igen. Nån som har iPhone 12 eller senare att sälja. Skicka PM.

Söker en iphone till dottern. Det behöver inte vara av nyare variant men gärna med ett väl fungerande batteri. Berätta gärna vad ni har.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp