Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Hm segt om de tar full uc for ett litet köp..
Ja verkligen, och minns inte vilken upplysning de tog första gången, men jag är nästan säker på att de inte tagit full uc nån gång. Men förstår att det kan ha ändrats nu så hoppas ngn annan som nyligen använt dem kan svara. Jag vill bara betala av det sista och inte behöva använda kredit mer.
Du kanske skulle kunna ringa dem och fråga vilken uc de tar?

Ja verkligen, och minns inte vilken upplysning de tog första gången, men jag är nästan säker på att de inte tagit full uc nån gång. Men förstår att det kan ha ändrats nu så hoppas ngn annan som nyligen använt dem kan svara. Jag vill bara betala av det sista och inte behöva använda kredit mer.
Du kanske skulle kunna ringa dem och fråga vilken uc de tar?
Jag har mejlat idag så skriver när de svarat men hoppas på micro för 2 som går ut strax och då vill man ju inte få en ny 🙄

En iPhone 15 pro 128Gb finns att hämta i Stockholm idag. Annars skickas med postnord.

Någon som säljer iPhone 15 Pro max? PM i sådana fall. Tack!

Någon som behöver verktyg eller liknande? Från Toolab.se skicka PM

Galaxy S24 256gb Cobolt Violet - 8000KR

Swish och skickas i originalförpackning, inga fel eller slitage på den.

Nya airpods PRO säljes gen 2 kvitto finns oöppnad

Iphone 15 pro max 256 gb svart titan i obruten förpackning. Kvitto från comviq finns. Kan tänka mig släppa den för 9000 vid smidig affär!
Kan mötas upp i göteborgsområdet eller skicka spårbart med postnord.

Om någon är ute efter en telefon har en som inte lär komma till användning:
Iphone 15 Pro 128gb.
Naturligt titan.
100% batterikapacitet.
Repfri (skärmskydd varit på från köpdatumet).
Användning: ca 3 månader (December 24 2023 inköpt).

Originalbox medföljer.

Pm vid bud. Räknar inte varje hundralapp så släng ett bud vid intresse så kollar vi på det.

Någon som säljer air pod pros gen 2 ? Enda sonen som fyller 16 nu i mars önskar sig, budgeten är tight så tänkte om jag hittar billigare här...:/

Säljer en helt ny och oöppnad iPhone 15 Pro Max 256GB färgen naturlig Titan. Kvitto finns självklart.

Pm för mer info om du är intresserad

Inlägg borttagna. Var god läs reglerna innan posting. Främst:
- Det är inte ok att lägga ut en förfrågan om att man kan köpa vad som helst på kredit för att sedan sälja vidare

Någon som vill ha massage/gymkort till en billigare peng? Har ett friskvårdsbidrag jag gärna nyttjar till att få några extra slantar på kontot

Någon som vill ha massage/gymkort till en billigare peng? Har ett friskvårdsbidrag jag gärna nyttjar till att få några extra slantar på kontot
Är inte sånt personligt? Dvs ditt namn och personnummer måste framgå på kort och faktura?

Är inte sånt personligt? Dvs ditt namn och personnummer måste framgå på kort och faktura?
Nope. Kanske för vissa företag som ger ut friskvård men inte för mitt :-) Sålde iväg mitt förra års med, både gymkort och klippkort på massage

@Inkazzo2

Registrera ett medlemskap på ett gym, förslagsvis https://www.actic.se/bli-medlem/

Välj årsmedlemskap & betala 3.000 kronor med ditt kort.

Ta printscreen på kvittot - skicka kvittot till din chef eller lönehandläggare.
När du fått det godkänt kontaktar du gymmet i fråga och nyttjar dina 14 dagars ångerrätt.

Hej! Lite speciell fråga. De flesta vet säkert om min historia och att jag är en fattig jäkel. Nu har min sista viktiga sak helt slutat fungera. Telefonen. Är det någon som kan vara lite extra schysst mot en superförlorare som mig och sälja en hyfsad telefon så skicka PM. Den är viktig för skolan dessutom då jag inte har dator heller. Tack!

Hej! Lite speciell fråga. De flesta vet säkert om min historia och att jag är en fattig jäkel. Nu har min sista viktiga sak helt slutat fungera. Telefonen. Är det någon som kan vara lite extra schysst mot en superförlorare som mig och sälja en hyfsad telefon så skicka PM. Den är viktig för skolan dessutom då jag inte har dator heller. Tack!
Den här var billig ny med garanti och allt verkar vara hyfsat sett till recensionerna finns billigare också som outlet vara i nyskick.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp