Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Köp och sälj tråden

Har fått tag på 9 st AirPods PRO 2nd generationen.
Har kvitto osv.
Helt äkta köpt från ett svenskt företag.
2300kr st helt nya. Vid köp av fler än ett par så kan vi komma överens om en bra deal.
Vi kan skriva köpeskontrakt som vi signar med bank id också om det skulle kännas säkrare.
har som sagt kvitto och det är äkta Apple produkter :)
Nypris ligger kring 3200kr
Tur att du skriver ut antalet, känns ju inte lika suspekt

Nu har jag visserligen börjat grogga så jag borde hålla tyst men denna tråden har stört mig länge så here we go...

Att folk säljer stöldgods stör mig inte det minsta, speciellt med tanke på hur många höginkomsttagarna och våra äckliga politiker fifflar och ljuger. Så kan gemene man fiffla lite så är det ok i mina ögon i detta korrupta samhället.
Vad jag dock inte gillar är dessa förfrågningar där folk mer eller mindre ber folk att köpa saker på avbetalning för att sälja till dem billigt för snabba kontanter här inne.
Jag är absolut ingen människorättskämpe eller kommunist men det är jävligt sunkigt att trycka ner folk ännu längre i skiten än de redan är.
Sådabna inlägg borde, i mina ögon, skrotas och personerna borde slängas ut.

Observera att mitt inlägg inte har med senaste inläggen om massförsäljning av hörlurar att göra utan bara är en allmän åsikt om denna tråden.

Nu har jag visserligen börjat grogga så jag borde hålla tyst men denna tråden har stört mig länge så here we go...

Att folk säljer stöldgods stör mig inte det minsta, speciellt med tanke på hur många höginkomsttagarna och våra äckliga politiker fifflar och ljuger. Så kan gemene man fiffla lite så är det ok i mina ögon i detta korrupta samhället.
Vad jag dock inte gillar är dessa förfrågningar där folk mer eller mindre ber folk att köpa saker på avbetalning för att sälja till dem billigt för snabba kontanter här inne.
Jag är absolut ingen människorättskämpe eller kommunist men det är jävligt sunkigt att trycka ner folk ännu längre i skiten än de redan är.
Sådabna inlägg borde, i mina ögon, skrotas och personerna borde slängas ut.

Observera att mitt inlägg inte har med senaste inläggen om massförsäljning av hörlurar att göra utan bara är en allmän åsikt om denna tråden.
Att sälja stöldgods är brottsligt och ska således inte tillåtas här. Att folk köper saker på avbetalning och säljer det här är ledsamt men kan hjälpa personen för stunden.

Att sälja stöldgods är brottsligt och ska således inte tillåtas här. Att folk köper saker på avbetalning och säljer det här är ledsamt men kan hjälpa personen för stunden.
Jag vet att det är olagligt men jag där jag bor är cash king och allt kan köpas svart, varesig det är insmugglat, stulet eller kopior. Det finns ett parallelt samhälle där såna saker är normen. Och när man dagligen läser om karteller och hycklande politiker så har jag personligen inga moraliska betänkligheter ang detta. Det är varje man för him self.
Men denna tråden känns som utnyttjande av folk som är på väg ner i absoluta botten och detta forumet är väl till för att hjälpa folk, inte skicjka dom längre ner i skuldträsket?

Bara mina tankar om saken.

Helt ny iPhone 15 PRO titanium säljes. 128Gb

Om någon har ett presentkort i en affär som säljer Hooka-skor så köper jag gärna det.

Airpods pro C (2023) Modell. Öppnade, men mycket bra skick. Originalbox samt kvitto.

Vid intresse pm. Endast seriösa.

iPhone 15 128gb svart, öppnad men ej använd till salu. Pm för intresse

Någon som är intresserad av iPad Pro (128 gb) 12,9 tum, fjärde generationen.. säljes för 4500 kr.
Möts gärna upp (Stockholmsområdet) annars så står köparen för frakten.

Behöver en mobiltelefon. Kom med pris och förslag tack. Sthlm området

Air pods pro 2nd gen senaste släppet säljes.
Tar inte mycket för dom. Pm vid intresse.

Iphone 15 pro 128gb finns också. Bra skick.
Lika där, tar inget monsterpris. Definitivt lägre än på Blocket.

Om någon behöver eller har behov av dessa produkter ovan.

Vad tror ni att Iphone 16 kommer att kosta nu när den släpps i mitten på september?
Vi pratar om runt 20.000 om man "cashar" den eller?

Så den kommer bli billigare?
Nej det tror jag inte men kommer ha svårt höja så mycket som dom vill för bibehålla de marginaler de har.

Fortsätter dom med samma så kommer dom förlora än mer marknadsandelar.

Vad tror ni att Iphone 16 kommer att kosta nu när den släpps i mitten på september?
Vi pratar om runt 20.000 om man "cashar" den eller?
Idag så kostar:

• iPhone 15 128 gb: 10 695 kr
  • iPhone 15 Pro 128 gb: 13 495 kr
  • iPhone 15 Pro Max 256 gb: 16495 kr

Det om man betalar kontant utan abbonemang

iPhone 16, 16 Pro och 16 Pro Max kommer med väldigt stor sannolikhet ligga ganska lika i pris.
Några 20.000 kr hade jag inte oroat mig för. 11500, 14500 och 17500 kanske i värsta fall - max en tusenlapp mer (men tror inte det)

Vad är skillnad på "en vanlig" och "pro" ?

Vad är skillnad på "en vanlig" och "pro" ?
15 Pro har bättre kamera, wifi 6e istället för wifi 6, har titanium ram istället för aluminium och en något bättre grafik/processor krets.

För de flesta användare är det nästan samma mobil utom att byggkvaliten känns lite bättre med Titanium. Storleken, vikten, formen är näst intill identiska mellan 15 och 15 pro max.

Pro är den version man absolut inte skall köpa. Antingen köper man vanliga versionen eller pro max versionen. Köper man Pro Max så får man även mycket bättre batteri och större skärm om man gillar det även fördelarna i framtiden med apples AI program apple intelligence som övriga modeller inte kommer få.

16 modellerna kommer att visas upp i slutet av nästa månad eller i början av oktober. Alla dom 3 sägs dock få tillgång till apple intelligence.

Dom 2 modellerna jag hade kastat ett extra öga på är 16 eller eller 16 pro max beroende på vilket skärmstorlek man vill ha i första hand. inte 16 pro.

Ingen intresserad av en TV? 65" ny. PM!
Kan hämtas där du bor.

Kan beställa från Ica till butik på er ort och ni hämtar i skåp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp