Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Kan jag få skuldsanering?

Ny medlem
Poäng: 1
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej, jag är 34år gammal. Gift, har 1 barn på 7 år och ett barn till på g BF tidigt 2027.

Jag har totalt skulder på ca 330 000kr stort samlingslån. Inkomst på 31 före skatt.

Jag har dragits med skulder flera år nu och det bara växer. Jag känner att jag tappar det snart jag är så jävla trött på det här. Är jag för ung / är skulden för låg?

Jag har sett en trend de senaste 2 lr 3 åren att jag ansöker om ett nytt samlingslån med ca 1 års mellanrum så går det skitbra ett tag sen går bufferten åt helsike och så börjar det gå utför igen djupare och djupare och djupare.

Snälla hjälp mig med hur jag ska tänka, jag fixar det inte längre.

Hej, jag är 34år gammal. Gift, har 1 barn på 7 år och ett barn till på g BF tidigt 2027.

Jag har totalt skulder på ca 330 000kr stort samlingslån. Inkomst på 31 före skatt.

Jag har dragits med skulder flera år nu och det bara växer. Jag känner att jag tappar det snart jag är så jävla trött på det här. Är jag för ung / är skulden för låg?

Jag har sett en trend de senaste 2 lr 3 åren att jag ansöker om ett nytt samlingslån med ca 1 års mellanrum så går det skitbra ett tag sen går bufferten åt helsike och så börjar det gå utför igen djupare och djupare och djupare.

Snälla hjälp mig med hur jag ska tänka, jag fixar det inte längre.
Det samlingslånet kan väl aldrig äta upp stora delar av din inkomst? Jag hade nog börjat med att vara ärlig mot dig själv och ta reda på vart pengarna tar vägen.

Jag vågar påstå att det inte finns någon chans till skuldsanering med det du beskriver.
Instämmer med föregående inlägg, du behöver lägga en budget som visar vart pengarna tar vägen. Om du vill ha stöd i forumet så visa dina siffror så kan du få precisa råd. Ett alternativ kan också vara att ta kontakt med kommunens budget och skuldrådgivning för en mer personlig genomgång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp