Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan Kronofogden dra pengar från kreditkort?

Så banken kan inte frysa mitt vanliga konto?
Banken kommer inte stänga ditt konto pga skulder. Om du har kreditkort hos dem kan de spärra det men inte den vanliga konto, den har du rätt till.
Jag har skulder och banken har inte stängt min konto. Däremot fick jag Bank ID spärrad i 1 år och konto stängt pga speltransaktioner när jag hade spelberoende.

Banken kommer inte stänga ditt konto pga skulder. Om du har kreditkort hos dem kan de spärra det men inte den vanliga konto, den har du rätt till.
Jag har skulder och banken har inte stängt min konto. Däremot fick jag Bank ID spärrad i 1 år och konto stängt pga speltransaktioner när jag hade spelberoende.
Tack för svar, känner mig lite lugnare nu över alla era svar och kan nu släppa oroligheten att bli spärrad hos min bank.

Din Bank spärrade ditt Bank ID och ditt Bankkonto för att du hade speltransaktioner? Varför det? Det är ju inte så att det är olagligt att spela så varför stänger din bank av ditt bank-id pga detta? Vad är det för jvla land vi lever i

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp