• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kan man få ett vanligt Visa/Mastercard betalkort utan UC

L

Luzifer

Gäst
Poäng: 0
Kan man få ett vanligt Visa/Mastercard betalkort utan UC och med 1 betalningsanmärkning?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Luzifer

Gäst
Poäng: 0
Ok men så man kan få ett helt vanligt debit visa eller mastercard utan UC samt med betalningsanmärkningar? Är inte ute efter de här värdelösa Maestro utan vill ha ett helt vanligt mastercard eller visa utan kredit
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Ok men så man kan få ett helt vanligt debit visa eller mastercard utan UC samt med betalningsanmärkningar? Är inte ute efter de här värdelösa Maestro utan vill ha ett helt vanligt mastercard eller visa utan kredit
Japp jag har forex visa (mini uc) swedbank mastercard ,,,pfc mastercard där även med delbetala funktion o jag har 12 anmärkningar och ett utmätningsförsök så det går bra
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Kan man få ett vanligt Visa/Mastercard betalkort utan UC och med 1 betalningsanmärkning?
Jag har haft både Visa och Mastercard dem senaste tre år utan att dem gjorde upplysningar alls.Dem är vanliga kort inte kredit kort.Har haft innan som du maestro kort.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp