Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan man få förlångd betalnings tid

Någon som vet om man fått hem brev från kronofogden att man har en skuld att betala. Kan man skjuta på sista betalnings dagen då tro?

Någon som vet om man fått hem brev från kronofogden att man har en skuld att betala. Kan man skjuta på sista betalnings dagen då tro?
Ja det går att lösa, du får skicka in till kronofogden med målnummer och skriva att du bestrider det "för att det redan är betalat" då köper du dig minst 1 månad (osäker på tid just nu) innan det går vidare till domstol men bara du betala innan dess vilket det låter som är planen så ör det lungt då blir det ingen anmärkning och när betalningen kommit in så dras ärendet bara tillbaka

Ja det går att lösa, du får skicka in till kronofogden med målnummer och skriva att du bestrider det "för att det redan är betalat" då köper du dig minst 1 månad (osäker på tid just nu) innan det går vidare till domstol men bara du betala innan dess vilket det låter som är planen så ör det lungt då blir det ingen anmärkning och när betalningen kommit in så dras ärendet bara tillbaka
Kan man skicka det digitalt? Ska betala senast fredag annars utmätning.

Hur skriver man då? Bara målnummer och att jag har betalat?
Hur vet jag att det funkar? Skickar de hem nått brev elelr något?

Vet inte vad ovan fått för sig, är det skuld att betala du fått kan inte datumet ändras.

Nu blir jag stressad, det går alltså inte att förhala? Kommer få ihop pengar men blir tight tills imorgon.

Nu blir jag stressad, det går alltså inte att förhala? Kommer få ihop pengar men blir tight tills imorgon.
Nej det datumet går inte ändra på.
Pga semester och belastning är det nog inget som kommer ske på ett tag ändå.

Ok. Tacl för svar.Vet du vad som kommer hända nu? Vad är händelse ordningen? Vill undvika att de kommer hem, kontaktar mitt arbete eller drar pengar oförutsett.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp