• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kan man få något kreditkort med dessa förutsättningar?

Maria76

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
13 Oktober 2022
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
15
Poäng
62
Hej!
Jag undrar om jag kan få något kreditkort utifrån mina förutsättningar

UC 3.3
Inga ff, inga skulder hos KFM

årsinkomst 380K
Underskott 60K

Blankolån 750K

Har ansökt om 25K via Lendo, har bara fått ett erbjudande med mycket hög ränta. Kan man söka kreditkort hos Remember, Collector, Northmill även om de inte beviljat något lån via Lendo eller är det kört?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ister

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
655
Mottagna reaktioner
312
Poäng
487
Hej!
Jag undrar om jag kan få något kreditkort utifrån mina förutsättningar

UC 3.3
Inga ff, inga skulder hos KFM

årsinkomst 380K
Underskott 60K

Blankolån 750K

Har ansökt om 25K via Lendo, har bara fått ett erbjudande med mycket hög ränta. Kan man söka kreditkort hos Remember, Collector, Northmill även om de inte beviljat något lån via Lendo eller är det kört?
Inga FF med sökt lån hos Lendo? Du har en ganska färsk FF gissar jag?
Ganska hög belåning för inkomsten, men det är nog inte omöjligt att få ett kreditkort, men som sagt…en färsk FF kan ställa till det lite extra.
 

Maria76

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
13 Oktober 2022
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
15
Poäng
62
Inga FF med sökt lån hos Lendo? Du har en ganska färsk FF gissar jag?
Ganska hög belåning för inkomsten, men det är nog inte omöjligt att få ett kreditkort, men som sagt…en färsk FF kan ställa till det lite extra.
Behöver man vänta minst en månad innan man ansöker om kreditkort, ser det bättre ut då?
 

Ister

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
655
Mottagna reaktioner
312
Poäng
487
Behöver man vänta minst en månad innan man ansöker om kreditkort, ser det bättre ut då?
Kan inte riktigt svara på vad som gäller kreditkort, men såvitt jag förstår så skall det gå 90 dagar mellan ansökningar av lån.
Kanske är samma här.
 

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
282
Poäng
437
Inte helt säkert men vet själv att resurs bank har varit ganska schyssta med sitt kreditkort Resurs Classic (tror jag det heter). Fick det när jag själv hade ganska dåliga villkor. Sökte direkt via dom (efter att jag hade googlat lättaste kreditkorten)
 

Maria76

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
13 Oktober 2022
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
15
Poäng
62
Inte helt säkert men vet själv att resurs bank har varit ganska schyssta med sitt kreditkort Resurs Classic (tror jag det heter). Fick det när jag själv hade ganska dåliga villkor. Sökte direkt via dom (efter att jag hade googlat lättaste kreditkorten)
Tack för tipset! Jag har lån på 300K hos Resurs bank så jag tror att det kommer bli svårt att gå ett kreditkort
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp