Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

kan man låna med skuldsaldo max 1000 kr är kris nu innan lönen kommer?

Läste i en annan tråd att Enkelfinans beviljade förra året.

Har testat alla som uppger sig för att låna trots skuldsaldo....men fått nej! Hos alla....även enkelfinans :(

Nu beviljad ett stort lån för att lösa allt via marginalen, med huset som säkerhet....

Verkar vara kört att få lån med skuldsaldo, har du inget som du kan gå till pantbanken med och få loss 1000 på tills du får lön?

Tyvärr har jag inget av värde försöker låna av någon vän eller så men inget napp än brukar inte låna av varken vänner eller smslån men e de kris så är det

Trodde inte jag fått skuldsaldo än men ack så fel jag hade så dom rök rätt in till kfm

Tyvärr har jag inget av värde försöker låna av någon vän eller så men inget napp än brukar inte låna av varken vänner eller smslån men e de kris så är det

När det verkligen är kris kan man ju sälja av saker som enskilt inte har så mycket värde, men tillsammans blir en liten slant, tex lägga upp en massa auktioner på Tradera med filmer, gamla serietidningar osv... Omständligt, jag vet, jag har gjort det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp