Nix dom ringer från ett 010 nummerringer dem från dolt nummer ?
TackNix dom ringer från ett 010 nummer
Nix dom ringer från ett 010 nummer
Varför skulle ni vilja det??
Varför skulle ni vilja det??
Lustigt sådant där. Nu har jag tack och lov inget med Kronofogden att göra längre, men när jag hade det så hände det att de jagade mig på telefon till och med på jobbet (och det numret måste de ha ägnat sig åt visst detektivarbete för att få tag på), bara för att berätta att "vi mätte ut x kronor från ditt bankkonto nyligen". Öh, OK, jag har redan märkt det...
Just den typen av samtal fick jag ofta. Jag tror nog att de brukade vara från dolda nummer hela tiden, men det kan vara jag som minns fel.
Hursomhelst lustigt att de lägger ned så mycket energi på något som man ju ändå märker. Om inte annat så framgår det av kontoutdraget att det är Kfm som har varit där och nallat. Orkar man inte ens titta på det så bryr man sig väl inte om vart pengarna tog vägen.
Det ska delges för att överklagandetiden ska börja löpa, går att besluta om att underlåta att delge men det är vissa försök som ska göras innan man får göra det, ungefär som att vissa saker ska göras innan delgivning genom spikning får ske.
Men jag kan hålla med om att det i många fall saknar praktisk nytta, att dom redan märkt själva uttaget.