Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

kfm

Hej!

Ni har bestridit till KFM via mail. Hur lång tid brukar det ta för er att KFM svarar?

Jag har skickat mail till dom 24:e och dom har ännu inte svarat på min bestridan.

Dock har jag fått leveransmail av dom. Kan jag hänvisa till det OM det skulle bli utslag?

Hej!

Ni har bestridit till KFM via mail. Hur lång tid brukar det ta för er att KFM svarar?

Jag har skickat mail till dom 24:e och dom har ännu inte svarat på min bestridan.

Dock har jag fått leveransmail av dom. Kan jag hänvisa till det OM det skulle bli utslag?

När jag inte har fått något svar så har jag mailat igen att jag vill ha en bekräftelse o då har jag fått svar samma dag att de mottagit mitt bestridande o då har de skrivit att de mottagit bestridandet det datumet som jag skickade in det, typ 2 dagar innan.

Hej!

Skicka ett nytt mejl med förfrågan om de mottagit din bestridan för att vara på säkra sidan. brukar få svar dagen efter

Tack för svar! Det fixade sig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp