- Meddelanden
- 91
- Mottagna reaktioner
- 18
- Poäng
- 62
Vet inte om det gäller fortfarande men förr var det att månads faktura åkte till Alektum.Har klarna olika inkassobolag beroende på om det är faktura eller delbetalning? Jag släppte klarna som hade både månadsfaktura och flera delbetalningar och allt åkte till Coeo inkasso.
får man bra avbetalningsplan hos COEO?
- Meddelanden
- 107
- Mottagna reaktioner
- 169
- Poäng
- 337
Jag har inte varit i kontakt med Coeo men har fått flera mail och SMS om att dom är villiga att hjälpa mig delbetala skulden samt förhandla. Skickar inte iväg den till KF i första taget om man säger så. Har fått påminnelser i flera månader nu.
- Meddelanden
- 41
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 42
Hur sen är du?Jag har inte varit i kontakt med Coeo men har fått flera mail och SMS om att dom är villiga att hjälpa mig delbetala skulden samt förhandla. Skickar inte iväg den till KF i första taget om man säger så. Har fått påminnelser i flera månader nu.
- Meddelanden
- 482
- Mottagna reaktioner
- 310
- Poäng
- 477
Coeo är väldigt vänliga med avbetalningsplan, man kan även gå in på deras sida och välja det som alternativ.
- Meddelanden
- 91
- Mottagna reaktioner
- 18
- Poäng
- 62
Men är det verkligen coeo för månads faktura? Gamla inlägg säger alektum men det kanske är ändrat? Undrar om någon fått sina månadsfakturor dit och inte avbetalningsplanenCoeo är väldigt vänliga med avbetalningsplan, man kan även gå in på deras sida och välja det som alternativ.
- Meddelanden
- 482
- Mottagna reaktioner
- 310
- Poäng
- 477
Det kan jag tyvärr inte svara på. Har inte använt klarna på år. Vet att Qliro skickar till Coeo dock.Men är det verkligen coeo för månads faktura? Gamla inlägg säger alektum men det kanske är ändrat? Undrar om någon fått sina månadsfakturor dit och inte avbetalningsplanen
- Meddelanden
- 79
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 52
Hej hade du flera delbetalningar på fakturor som gick till coeo ( inte delbetalningskontot eller månadsfaktura utan fakturor du delat upp) ? När de kom till coeo kunde du baka ihop alla fakturor från klarna då?Har klarna olika inkassobolag beroende på om det är faktura eller delbetalning? Jag släppte klarna som hade både månadsfaktura och flera delbetalningar och allt åkte till Coeo inkasso.
- Meddelanden
- 107
- Mottagna reaktioner
- 169
- Poäng
- 337
Jag fick inledande och skulden drogs tillbaka till Klarna vad jag kan se på betalplanen då Coeo inte finns med i betalplanen. Jag hade månadsfaktura + 2 delbetalningar hos klarna. Vet inte om jag besvarade din fråga nu menHej hade du flera delbetalningar på fakturor som gick till coeo ( inte delbetalningskontot eller månadsfaktura utan fakturor du delat upp) ? När de kom till coeo kunde du baka ihop alla fakturor från klarna då?

- Meddelanden
- 79
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 52
Okej, jag undrar för har en del fakturor som kommer gå dit och ville veta om man kunde slå ihop alla. Men tack för svarJag fick inledande och skulden drogs tillbaka till Klarna vad jag kan se på betalplanen då Coeo inte finns med i betalplanen. Jag hade månadsfaktura + 2 delbetalningar hos klarna. Vet inte om jag besvarade din fråga nu men![]()
- Meddelanden
- 107
- Mottagna reaktioner
- 169
- Poäng
- 337
Vet inte vilken tråd exakt men läste att en på detta forum lyckats slå ihop flera fakturor till en avbetalningsplan hos CoeoOkej, jag undrar för har en del fakturor som kommer gå dit och ville veta om man kunde slå ihop alla. Men tack för svar
- Meddelanden
- 8
- Mottagna reaktioner
- 20
- Poäng
- 87
Har sagt upp Klarna Månadsfaktura, har bara fakturan denna månad att betala på 11 000 kr. Är stolt över mig själv.
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
B2 impact gick mitt tillHej,
vilket inkasso gäller det för klarna månadsbetalning alltså betala senare alternativet och inte delbetalning?
Är det alektum eller går det vidare till KFM direkt? Ser så mixade svar
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
B2 impact skickade dom mitt tillHej,
vilket inkasso gäller det för klarna månadsbetalning alltså betala senare alternativet och inte delbetalning?
Är det alektum eller går det vidare till KFM direkt? Ser så mixade svar
- Meddelanden
- 1 404
- Mottagna reaktioner
- 1 004
- Poäng
- 837
Hur pass snabbt går det vidare gällande månadsfakturan? Jag hade svårt att få till det denna månad och har därmed utstående belopp för månadsfakturan (samlade köp från Klarna-kortet under månaden).
Jag fick påminnelse och det ska vara betalt imorgon men har svårt att få till det utan att dra på mig något ful-lån vilket jag gärna undviker. Kommer det bli en ytterligare påminnelse eller går den rakt vidare? Handlar alltså om strax under 2 veckor sen.
Jag fick påminnelse och det ska vara betalt imorgon men har svårt att få till det utan att dra på mig något ful-lån vilket jag gärna undviker. Kommer det bli en ytterligare påminnelse eller går den rakt vidare? Handlar alltså om strax under 2 veckor sen.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.