- Meddelanden
- 3 398
- Mottagna reaktioner
- 3 462
- Poäng
- 1 957
Ja precis!Du menar snabba att skicka till Kf?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ja precis!Du menar snabba att skicka till Kf?
Sambon har 3 ärenden hos dom och det har alltid varit max 2 dagar innan skickat till kfm ! Resurs bank skickade dom dagen efter !Ja precis!
Ännu ett till skitinkasso m a o!Sambon har 3 ärenden hos dom och det har alltid varit max 2 dagar innan skickat till kfm ! Resurs bank skickade dom dagen efter !
Tack, hoppas det. Det är ett litet belopp, 1300 kr.Tycker de varit hårda men jag har dock utan vidare kunnat betala senare eller delat upp inom några månader. Tror inte du får någon som helst problem med att betala den 15e nov.
Det borde aboslut gå ! Nog enklare när det är lägre belopp !Tack, hoppas det. Det är ett litet belopp, 1300 kr.

Modhi inkasso 2500 i månaden total skuld ca 100.000 prata med dem direkt om fryst ränta eller lägre summa, verka som det kan gå att omförhandla när man betalat ett tag. Kan lägga till att jag fick en betalningsfri månad genom att maila ooch fråga snällt, det skall de ha stort plus för.Ni som fått erat Klarna delbetalning till inkasso. Vilket håll gick det ?
Sileo, avbetalningsplan på 1000 kr i månaden, skulden är på runt 50kNi som fått erat Klarna delbetalning till inkasso. Vilket håll gick det ?
Vatt detta nyligen ?Modhi inkasso 2500 i månaden total skuld ca 100.000 prata med dem direkt om fryst ränta eller lägre summa, verka som det kan gå att omförhandla när man betalat ett tag. Kan lägga till att jag fick en betalningsfri månad genom att maila ooch fråga snällt, det skall de ha stort plus för.
Vatt detta nyligenSileo, avbetalningsplan på 1000 kr i månaden, skulden är på runt 50k
3-4 månader senVatt detta nyligen ?
Tog ganska lång tid vill jag minnas. Men det lär nog komma snart.Hur lång tid tog det för er från att Klarna släppte skulden tills ni fick brev/Kivra om inkassoskuld? Mitt släpptes för drygt 1 månad sen men har fortfarande inte fått något från inkasso än?
Tack för svar, blev lite orolig att något blivit fel.Tog ganska lång tid vill jag minnas. Men det lär nog komma snart.
Lr så bara klickar du betala allt, sen när du får besked att det ej kunnat dras, gör du samma sak igen tills sista datumet gått förbi. Då läggs en ny faktura upp till nästa månad. Så slipper man inkasso på ett bra tag, tror ja gjorde så från juni till nov.Tack för svar, blev lite orolig att något blivit fel.
Men skulden är redan skickat till inkasso, den visas som 0 på Klarna.Lr så bara klickar du betala allt, sen när du får besked att det ej kunnat dras, gör du samma sak igen tills sista datumet gått förbi. Då läggs en ny faktura upp till nästa månad. Så slipper man inkasso på ett bra tag, tror ja gjorde så från juni till nov.
Ah ok !Men skulden är redan skickat till inkasso, den visas som 0 på Klarna.
Hur lång tid innan du fick från inkasso om du kommer ihåg det?Men skulden är redan skickat till inkasso, den visas som 0 på Klarna.