• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

klarna spärrad?

Julmustenice

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 November 2023
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Gick in på klarna och fick detta meddelande "Efter att ha granskat ditt konto kan vi inte erbjuda dig köpkraft. Beslutet är slutgiltigt. Du kan fortfarande handla med oss genom att använda andra tillgängliga betalningsmetoder." Jag behövde pausa en betalning tidigare eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar men jag tror det fick mig att bli helt låst från klarna nu... Är jag helt spärrad?? Har någon annan fått ett liknande meddelande? Känner mig lite ledsen men det kanske är for the best
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 633
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Gick in på klarna och fick detta meddelande "Efter att ha granskat ditt konto kan vi inte erbjuda dig köpkraft. Beslutet är slutgiltigt. Du kan fortfarande handla med oss genom att använda andra tillgängliga betalningsmetoder." Jag behövde pausa en betalning tidigare eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar men jag tror det fick mig att bli helt låst från klarna nu... Är jag helt spärrad?? Har någon annan fått ett liknande meddelande? Känner mig lite ledsen men det kanske är for the best
Du kan inte använda klarna sålänge du har pausat betalningar.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Var exakt i Klarna-appen (Iphone) ser man köputrymmet?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 822
Mottagna reaktioner
13 071
Poäng
10 087
Undrar hur många härliga rättshaverister som skulle ge sig på att överklaga det där. Fast det inte går.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 821
Mottagna reaktioner
7 204
Poäng
4 807
@Terry_ vad står det när du går in på Profil, under ditt namn?
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Gick in på klarna och fick detta meddelande "Efter att ha granskat ditt konto kan vi inte erbjuda dig köpkraft. Beslutet är slutgiltigt. Du kan fortfarande handla med oss genom att använda andra tillgängliga betalningsmetoder." Jag behövde pausa en betalning tidigare eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar men jag tror det fick mig att bli helt låst från klarna nu... Är jag helt spärrad?? Har någon annan fått ett liknande meddelande? Känner mig lite ledsen men det kanske är for the best
Jag fick det för typ ett år sedan. Kan handla direkt med Swish och kort, inget annat alternativ.
 

linsluzz

Viktig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
28 Maj 2023
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
45
Poäng
146
Känner du dig ledsen? Tycker snarare att du ska tacka klarna för det är ett steg mot ett liv med mindre skulder.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp